pisanie książek - fabuła i postacie

750 57 72
                                    

ave, moi mili!

w tym rozdziale zajmiemy się pisaniem książek - pomysłem na fabułę, gatunkiem. zapraszam!

zacznijmy od gatunku naszej powieści. oczywiście musisz napisać ostry erotyk lub romansidło - te mają najwięcej wyświetleń. jeśli to nie są twoje klimaty - masz problem! wracając. skoro mamy już rodzaj naszego zacnego opka, musimy wymyślić fabułę. podam wam kilka przykładów.

✓ nasza piękna mery su zostaje porwana przez szefa mafii. r00chanie, seks, w końcu miłość i happy end. proste? naturalnie, że tak.

✓ mery su spotyka swojego bad boya. kocha, nie kocha, kocha, nienawidzi, kocha. seks, dużo seksu, potem ona mu w ryj, a potem znowu seks. wszyscy szczęśliwi i happy end.

✓ mery su jest nie dość, że bad girl, to jeszcze szefową gangu. wszyscy na nią lecą, bo przecież jest taka idealna. pewnego razu spotyka swego boya, zakochuje się. nienawiść, nienawiść, miłość, seks, happy end.

oczywiście jest jeszcze wiele innych pomysłów, możesz je wykorzystać. pamiętaj tylko, żeby przypadkiem nie wymyślić oryginalnego dzieła! teraz może postacie? to nie powinno być trudne.

✓ mery su - sekszi bad girl, pienkna, ii ideolo po prostu

✓ mery su v2 - szara myszka, nieśmiała, miła, idealna i wszystko co najlepsze

✓ gary su - szef mafii/szkolny bad boy, ogółem ósmy cud świata, każda na niego leci

✓ pszapszi mery su v2 - chce jej odebrać boy'a (!), nikt jej nie lubi, ale nasza mery jest zbyt idealna by jej nagadać

✓ rodzice mery su i mery su v2 ( opcjonalnie) - zwykli ludzie, znikają, gdy fabuła zaczyna się rozkręcać

... i inne random osoby.

to są szablony, których musisz się trzymać, jeśli chcesz być przykładną aŁto-
... znaczy dobrym pisarzem.

w takim razie przejdźmy do stylu pisania. oczywiście, jest coś takiego jak interpunkcja, ortografia, gramatyka... ale komu by się chciało uważać na polskim? spokojnie, wystarczy, że w opisie książki napiszesz, iż posiadasz nieszczęsną chorobę zwaną dysleksją ( wcale nie musi tak być), a będzie ci wybaczone... chyba. oczywiście musisz też wypracować swój własny styl. pokażę ci teraz poprawny zapis dialogów.

mery su - ms

gary su - gs

ms-👋😘❤️
gs-👋😉😜
ms-😳🤭
gs-😏😉😋
ms-👣🎁❓🤗
gs-😒😣☹️
ms-😗😚🤩😂😃😉😝😋😘😗☺️
gs-...

pięknie.
a teraz...

cdn, dziękuję pięknie, yolo ( ale jestem kul).

Jak Się Wybić Na Wattpadzie? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz