pomysł od _Homer_. dzięki, zią.
ave, kochani!
w poprzednich rozdziałach rozmawialiśmy o pisaniu książek ( do tego tematu jeszcze wrócimy, spokojnie), dlatego dziś na rozluźnienie; wpisy na tablicy! zapraszam.
udostępnianie postów na tablicy jest punktem o tyle ważnym, że od tego zależy spora część twojej reputacji. masz ciekawe, przyjemne posty? - punkt dla ciebie, towarzyszu. spokojnie, ogarnięcie interesujących konwersacji nie jest aż tak trudne, jak się wydaje. wystarczy jedynie zapamiętać parę podstawowych zasad i puścić wodze fantazji... teraz przedstawię wam reguły oraz punkty, których musicie przestrzegać.
✓ pisz o swoich problemach osobistych
ludzie mają naturalny instynkt pomocy słabszym. co więcej - niektórym sprawia radość niesienie ukojenia bezradnym duszom w ich codziennych problemach. i właśnie wy im to szczęście podarujecie, w dodatku zupełnie za darmo. wystarczy zacząć opisywać swoje codzienne problemy... ale ale! mój drogi przyjacielu, śmiem ci w tym momencie uświadomić, iż twoje zmartwienia nie mogą być zwyczajne, o nie! pamiętaj, że masz udawać depresję. ostrą depresję, tak? i jeszcze inne choroby... czy cokolwiek.
✓ udawaj, że odchodzisz z watt *sposób gbura khe khe*
gwarantuję atencję ( duużo atencji) ze strony swoich biednych czytelników.
tylko uwaga, po pięciu minutach musicie wrócić, tłumacząc się tęsknotą do swego ludu ( najlepsze, że oni w to naprawdę wierzą).
✓ wstawiaj głębokie cytaty
patrzcie i podziwiajcie
✓ masło maślane
wszyscy będą starali się wykryć referencję, a ty bardzo sprytnie po prostu wpiszesz losowe słowa. plan diabelsko przebiegły w swej prostocie.
podstawy mamy za sobą, teraz pora na wpisy od tych random ziemniaków. ale spokojnie, zaparz sobie meliski, z nimi też sobie poradzimy.
1. co robić, kiedy ktoś ci podziękuje za follow?
tutaj sprawa jest akurat prosta, zabieramy follow, usuwamy ogłoszenie i mamy śmiecia z głowy. brawo ty.
2. a co jeśli ktoś się zareklamuje?
pff, to oczywiste. najpierw trzeba mu kulturalnie odpisać...
... a potem usunąć post. proste? proste.
jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to śmiało je zadawajcie, a wasza kochana ana was poratuje, lovki.
szczerze to napisałabym coś jeszcze, ale już i tak jestem spóźniona z rozdziałem, także yolo, pozdrawiam, miłego życia.
CZYTASZ
Jak Się Wybić Na Wattpadzie?
Humorᴢᴀsᴛᴀɴᴀᴡɪᴀsᴢ sɪę, ᴊᴀᴋ sɪę ᴡʏʙɪć ɴᴀ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅᴢɪᴇ? ᴊᴇsᴛ ᴘʀᴢᴇᴄɪᴇż ᴛʏʟᴇ ᴘᴏᴅᴏʙɴʏᴄʜ ᴘʀᴏғɪʟɪ, ᴡɪęᴄ ᴊᴀᴋ sᴘʀᴀᴡɪć, ᴀʙʏ ʟᴜᴅᴢɪᴇ ᴄᴢʏᴛᴀʟɪ ᴀᴋᴜʀᴀᴛ ᴛᴡᴏᴊᴇ ᴋsɪążᴋɪ? sᴘᴏᴋᴏᴊɴɪᴇ, ᴛᴏ ᴛʏʟᴋᴏ ᴋᴡᴇsᴛɪᴀ ᴄᴢᴀsᴜ. ᴅᴢɪęᴋɪ ᴛᴇᴊ ᴋsɪążᴄᴇ sᴢʏʙᴋᴏ ʀᴏᴢᴡɪɴɪᴇsᴢ sᴡᴏᴊᴇ ᴋᴏɴᴛᴏ ɪ ɴᴀᴜᴄᴢʏsᴢ sɪę ᴘʀᴏᴡᴀᴅ...