1.

470 28 19
                                    

Δεν υπάρχει κάτι πιο γοητευτικό από την συνάντηση, δυο παλιών εραστών. Είχαν περάσει 15 χρόνια, από τότε που είχαν να ειδοθούν. Τα μαλλιά του είχαν γκριζάρει, το μούσι του ήταν πιο ξυρισμένο και το βλέμμα του εξέπεμπε την ωριμότητα ενός άντρας που έχει περάσει μια ζωή γεμάτη πάθος. Φορά σκούρο μπλε σακάκι, ριγέ μπλούζα και ένα εφαρμοστό τζιν παντελόνι. Τα μάτια του είναι το ίδιο γαλανά με τότε, όμως το βλέμμα του είναι πιο ερωτικό από ποτέ.  Χτυπάει διακριτικά την πόρτα του γραφείου. Ένας άντρας, ψηλός, μελαχρινός με κότσο στα μαλλιά του ανοίγει. Τον καλωσορίζει στο πανεπιστήμιο, για την προγραμματισμένη του διάλεξη, σαν καλεσμένος.

Λίγο πιο πέρα, στο ίδιο γραφείο, είναι και εκείνη. Φορά ένα καρό μαύρο παντελόνι και ένα λευκό εφαρμοστό πουλόβερ. Τα μαλλιά της είναι μαύρα και μακριά μέχρι τους ώμους. Τα χείλη της είναι καλοσχεδιασμένα, από το κόκκινο κλασικό κραγιόν, ενώ χρυσά λεπτεπίλεπτα σκουλαρίκια κοσμούν τα αφτιά της. Από τα λίγα μέτρα απόστασης των γραφείων, αντιλαμβάνεται την παρουσία του και η καρδιά της χτυπά το ίδιο έντονα με την τελευταία φορά που τον είδε. 

Ακούμπησε την κούπα με τον γαλλικό καφέ, δίπλα στον υπολογιστή της. Σήκωσε το βλέμμα της και τον είδε. Δεν φορούσε πια εκείνη την λαχανή αθλητική ζακέτα, το λερωμένο με χρώματα τζιν. Στο πρόσωπο του είχε χαραχθεί η γοητεία του χρόνου. Το χαμόγελό του και το βλέμμα του είχαν μείνει αναλυωτα στον χρόνο.  Εκείνη σηκώθηκε από την καρέκλα του γραφείου και πλησίασε. 

-Δεν το πιστεύω.. είπε εκείνη έκπληκτη και τον κοίταξε 

Εκείνος σήκωσε το βλέμμα του και την κοίταξε με τον τρόπο που την κοιτούσε πάντα. Ήταν ένας συνδυασμός, επικίνδυνου και ερωτικού βλέμματος με λίγη δόση παιχνιδιάρικη. 

-Είμαι καλεσμένος του Πανεπιστημίου... είπε εκείνος και μειδίασε 

-Να.. που γίνονται και θαύματα τελικά, και σχεδόν μετά από 15 χρόνια ξανάβρισκόμαστε στον ίδιο χώρο, του απάντησε εκείνη 

-Θα παρακολουθήσεις την διάλεξή μου; την ρώτησε με ενδιαφέρον 

Ο μελαχρινός άντρας ήταν απλά ένα με το σκηνικό. Οι πρωταγωνιστές είχαν ήδη ξεκινήσει να παίζουν τους ρόλους τους και η παράσταση είχε ήδη αρχίσει. 

-Ναι, έχω κενό τώρα, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να την παρακολουθήσω όλη... είπε εκείνη 

- Έχει να κάνει με το marketing έγω τον κάλεσα... ξέρεις ότι είναι ο σύμβουλος marketing του μουσείου σύγχρονης τέχνης ε; είπε με καμάρι ο μελαχρινός άντρας 

a m o r e .Where stories live. Discover now