Evde kaldığımız bu zamanda bende sıkıldım doğal olarak, dedim uzun zamandırda resim yapmıyorum en iyisi bir resim çizeyim dedim ve çizdim.🌌
Eee nasıl olmuş ?
Bu aralar bir resim yapmayı daha planlıyorum elimi iyice açıp ondan sonra aldığım küçük tuvale yağlı boya ile güzel bir resim çizmek istiyorum renkli bir şeyler olabilir.Yani aklımda bulutlu açık sıcak tonlara sahip bir havada bir köy evi çizmek fln var güzel olmali artık geceden çıkıp gündüze kavuşmam lazım resimlerimde...
Ama napayım ya aldmoemxşspw mavi boyam çok bende kullanıyorum aaaaa.
Sulu boyada yapmak istiyorum ama pek beceremiyorum sulu boyayi, pek yapmadığım içinde gidip şu pahalı ama değecek kadar kaliteli güzel boyalardan almıyorum çünkğ yaparmıyım emin değilim.
Bunu niye anlattım neyse ya alsksıfmaşso
Nasılsınız? Sizlerde bence bu sürede resim fln çizebilirsiniz kuru boya olur kara kalem olur kötüde olsa güzelde olsa bir uğraşınız olur kafayı yemezsiniz yani, benden tavsiye resim çizebilirsiniz evde.
Aaa bir sonraki bölümün resminide buldum bak ya aşmdıdmzka aylar önce yazın kursta taş boyamıştık ben üstüne bir şey çizmedim tabi geçen aklıma geldi aldım ve üstün bir bts albümünün simgesini çizdim.
Bence tatlı oldu...Ve yorumlarınız beni çok heveslendiriyor ayrıca mutlu ediyor, hem bence eğleniyoruz yorumlarda.
Tabi kimse atmadığı için eğlenemiyoruz da neyse trip atmayacağım ğşqlwkrkdw.Sevgiyle ve sanatla kalın~🌙💜🎨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•^mes dessins^•°
RandomÇizimler ve kapak tasarımı bana aittir! . . . . Umarım çizimlerim hoşunuza gider, sizleri seviyorum. . . . . 🌻💛 . . . . {27.04.19}<>{~}