cartoon

70 11 69
                                    

Evvet ikinci çizgifilm karakterimiz de geldiii merhaba deyin şaöskrdaş
Bilgilendirme.
Ha birde eğer sizde böyle bir şeyler çizerseniz #iremrico ile paylaşabilirsinizzz.
Bilgilendirme bitti.

Nasılsınız hayat nasıl karantina nasıl gidiyor? Dışarı çıkma izninde neler yapacaksınız?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasılsınız hayat nasıl karantina nasıl gidiyor? Dışarı çıkma izninde neler yapacaksınız?

Hiç bir şey yapasım gelmiyor ama boşboşta oturamayız işte bir şeyler yapıyorum dersti şuydu buydu derken ahhahh.

Neyse moralimizi yükseltelim hemen yaa ben post atmaya çok üşeniyorumm instagram da :'))))
Bide şey ben ağaçlı resmimi daha atmadım birazdan onuda gmstericem size hehehe hadi bakalım sonra da işte naparım bir karakalem çalışması yapmak istiyprum yada bir kaç küçük eskiz onları tek bölümde (küçük eskizleri) atmayı düşünüyorum çünkü 2 3 tane çizerim yani çok değil çok olsa tek tek atardım zaten şşş şalskdlwla
Bide ben harbiden şöyle güzel bir telli eskiz defteri alıp baya bir şeyler karalamak istiyorum ama gelin görün kiii kırtasiyeye gidemiyoruz ahahhah neden acaba neyse ben baya saçmaladım çünkü aşırı sıkıldım eminim hepimiz sıkılıyoruz ama sıkılsakta ne kadar bir şey yapmak içimizden gelmesede ( benim de gelmiyor çünkü ) bir şeyler yapalım ya ne biliyim mesela resime ilginiz varsa resim yapın.

Yada müzik aleti çalabiliyorsanız ,ben çok isterdim kursuna gitmek gibi bir planımda varsı neyse konumuz bu değil şalxowşa, işte yeni bir şarkı öğrenin çalın yada kendinizi geliştirin.

Dizi, film, komedi programları, kpop gruplarının kendi programları var mesela runbts gibi onları izleyin. Hatta önereceğiniz bu tür şeyler varsa yazın buraya hepimiz faydalanalım ;)

Sonracığıma bir dil öğrenebilirsiniz örneğin ben bir dil öğrenmeye başladım eheheh eğlenceli oluyor bir sınavda yok ucunda hem ilginiz olan bir dilse eğer çok daha istekli ve mutlu olursunuz öğrenirken  ben öyle oluyorum çünkü. Hadi öğrenmek iatediğiniz dilleride yazın sohbet edelim ;*

Klasik olucak ama zorda olsa istemesekte ders namına bir şeyler yapmalıyız bunuda kamuspotu olarak kısaca koyayım şuraya ayıp olmasın şşş.

Bilgisayar hakkında kodlama proglamlama vs bir şeyler araştırıp öğrenebilirsiniz ilginiz varsa.

Baaak ne geldi aklıma eve ip fln alıp yada varsa işte herneyse bileklik fln yapabilirsiniz ben denedim oldu da güzel olmadı süzgün kalın ip yoktu bulamadım hep şu ince dikiş ipleri vardı :'/ ama ip almayıda düşünmüyo değilim alkdeplskx

Bide mesela aileniz bir ley için dışarı çıkarsa mecburen çıkmışken ahşap masa kutu bir şeyler alıp bide boya fln ahşap boyayabilirsiniz bakın buda iyi fikir.

Spor yapın evde krantina sonunda yuvarlanmayalım sonra bende yapmıyorum ama neyse arada bi işte  tavsiye ha sonuçta aaa.

Örgüde örebilirsiniz belki.

Sonra ingilizcenizi geliştirin yeni bir dil dışında  böyle ingilizce metinler çıkartıp yada telefon, bilgisayar gibi yerlerden bakıp türkçe çeviri yapın buda bugün aklıma geldi bende bakıyorum ingilizce metin arıyorum seviyeme göre.

Yemek yapabilirsiniz değişik tatlılar falan.

Hımmm kendin yap süslerinden odanıza yapabilirsiniz.

Bunlar aklıma gelenler tabiki hepsini ben de yapmıyorum ama belki hoşunuza gider diye aklıma gelen her şeyi söyledim sizde söylerseniz belki yardımcı olur birbirimize destek olmuş oluruz işte eğleniriz yorumlardaaa hadi gelin gelin.

Ay bu bölüm tavsiye bölümü gibi bir şey oldu neysem hadi bakalım okurmusunuz bilmem uzun çünkü .

Kendinize iyi bakın...💖

ig:iremrico

💜
🎨
💖

°•^mes dessins^•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin