Ya uzun zamandır çizemiyorum başka kurslarım vesaire derken çizemedim şimdi ise işte medyadaki resmi çizmeye başladım ,vücudunu çizdim sayılır eli ve ayak parmakları kıyafetleri fln kaldı ay birde sandalyesi uçuyor gibi duruyor şuan kasjjfjfka baya ama ilk kafasını çizerken elli kere silip çizdim ayıptır söylemesi de bir türlü yok ölçüsüydü yok açısıydı yok bilmem ne diye diye silgi bitecek diye bir an düşünmedim de değil hani...
(Medyada olan resimi ben çizmedim fotokopi o ve ben ona bakarark çiziyorum yani söyleyeyim dedim)
Neyse de ben kitap arayışı içindeyim sizden kitap ve yazar dilenicem iyi yazdığını düşündüğünüz varsa yoruma salın gitsin hiç gocunmam onu senden daha çok seviyoruz o mükemmel fln boşveriiiin kajsjfjfjdka. Çok geniş bir insanım benle başka birini-yazar- elbette aynı anda idare edebilirsiniz bende nasıl bir yazarım aman aman anlatamam size ya böyle deli kurgular felan hahahayt -yalan- .
Geçen daha ilk o hayal etler vs okunmaya başlamışım arkadaşımla bir kağıda bir şey yazmışız one shot gibi ay Allahm odamı temizlerken buldum gece yarısı -evet ben gece yarısı odasını temizleyen bir psikopatım başak burcu olmak- aradım kankimi okumaya başladım yarim saat geçti kız başını yastığa gömmüş abuk subuk sesler çıkartıyor annesi gil kahkahasına uyanmasın diye akdkfjjgjfkalalaldjks ayyy ben yine yazmaya kalksam ya çok etkilendiğim bir kitaba benzer yada cringe bir şekilde yazarım kurgu güzel de olsa ... Biz buraya nerden geldik yav
İşte öyle yani bu medaydaki şeyi çizmeye çabalıyorum yuvarlanıp gidiyoruz can sıkıntısı ya bunu ilk çizmeye başladığım daki taslağı koyayım .
Belli bile olmuyor OKADAR hafif çizmişim hani ileri görüşlüyüm biliyorum bu mal irem elli kere silicek izi kaldı diye ağlıyacak çünkü.
Neysem ya ben sizi çok seviyorum siz başkalarını sevsenizde peh!?
🎨
-ve iyiki doğdun JK
🍭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°•^mes dessins^•°
DiversosÇizimler ve kapak tasarımı bana aittir! . . . . Umarım çizimlerim hoşunuza gider, sizleri seviyorum. . . . . 🌻💛 . . . . {27.04.19}<>{~}