Punto di bista Sharice
M: (drumi riba Sharice) Eh Eh baby, tur bia di nobo kumi sinti bo kayente mita korda kiko ta un di e motibu nan kumi a kai pabo.
MItch ta lora kai na banda di Sharice bira wake dune un sunchi riba su frenta lanta bai banja pa e bai trabouw.
Kada bia di nobo kumi ku MItch sex mas i mas mi ta hanja gana di saka. Echt e bida aki mino por sigi asinaki. Pero unda mi ta bai? Mino por bai niun kaminda pasobadje ku 2 ju nami man, sin trabouw. Mi mama esei no ke mirami ni pinta despues di loke a pasa.
M: Baby bo ta bin frega mi lomba pami
S: Bon wardami
Sharice ta lanta kue su badjas i bai den banjo.
M: bo ta bin banja kumi (kuminsa kita Sharice su badjas)
S:(nevioso) Hmm no, mita banja ora bo kaba mi tin ku laba mi kabei tambe
M:(kuminsa ranka Sharice mas duru) Kita e kos aki bo drenta aki den ma bisabu
S: Uhm ai Mitch stooop!
M: (nervia i primi Sharice su man) Ma bon muhe bo no ta tende anto ma bisabu kita bo panja bo drenta aki den AWOR!
Sharice ta purba ranka bai pero MItch ta ranke boi awa i dale un wanta.. Sharice ta pasa man na su kara bira ku lomba pa Mitch pe no mira ku eta jora.
M:(pasando man den Sharice su lomba) Bosa ku ta gewoon mi tin hopi gana di bo i kumi ke sintibu huntu kumi tur ora pesei mi ta rabia kubo ta rebeldia toch? Keremi mi stimabu hopi i mino ke hasibu dolo pero bo ta obligami, paso bo no ta tende!
SHarice ta keda ketu i ta sinti kon Mitch ta hale serka i ta kuminsa penetre.
Ai mi Tata ta kiko mi a hasi pami ta pasa den e kos aki! Please judami i dunami e forsa pami deal ku e bida aki.
***
MItch ta bai den kushina i kue su pakette di lunch ku SHarice a drecha pe, pe bai trabouw. SHarice ta kaba di tra e koffie i ta duna Mitch esaki.
M: Danki dushi, te awero. Ora mi bin bek no sta sigi ku loke nos a kuminsa kune awe mainta. (klap Sharice riba su chanchan)
Sharice ta warda Mitch bai i ta bai den kamber wak su kara den spiel pasa man na kaminda e marka di Mitch su man a kedai kuminsa jora. ETa spanta na momentu ku su telefon ring.
Huh? Ta ken ta bel? Mi ta spera nada no a pasa e muchanan of nan no a hais nada na skol atrobe. Paso esei ta uniko bia nan kumi telefon ta ring, sobra tur hende ta app.
Sharice ta bai den kamber i kue e telefon.
S: Hallo ku Sharice
+:(sliensio)
S: HALLO?
+:HeySHarice ta spanta pone su man na su boka, su kurason ta kuminsa bati duru, su man ta kuminsa tembla i soda i eta sinti manera su kabes ta bira licht.
+:Hey mi rosa
Na momentu ku Sharice tende e nomber ei eta sak abow riba rudia i kuminsa jora
+: Hey hey dikon bo ta jora? bo no ta kontentu di tende mi stem?
S:(sniek) unda...bo...ta?
+: Sibo sali pafo bo ta mirami
S: Kkk kkkon bo kemen?
+: Sali pafo bo ta wakmi
Sharice ta kana bai poko poko i hala e kortina di su bentana di kamber i wak pafo. Eta habri 2 wowo asina grandi ora e mira Julian para di len na un auto pretu ta zwaai.
S: KIKO BO TA HASI AKINAN?
+: Kon kiko? mi a bin pa wakbo?
S: bo tin ku bai pa Mitch no jega hanjabu akinan eta matabu
+: Hahahah mata ken? Bin pafo
S: No Julian bo tinku bai
+:Awel ami ta bin padenJulian ta bula kura i kana bai na porta di e kas. Sharice ta kore bai ne porta di kas i habri e porta. Eta ranka Julian paden lihe lihe i dale porta sera. Ore dal e porta sera Julian ta kana bn serka dje hisa kara i studia e marka di e wanta di Mitch.
J: (nervia) KEN A HASI E KOS AKI SHARICE?
S;(kita su kara) Niun hende mi a usa un mkae-up nobo i eno a bai kumi ela rebulta mi kara
J:(no konfiando e kos) Hmmmm
S; Kiko bo ta h.....
Julian ta kue SHarice brasa, hale ptras keda wake i kuminsa sunchi e. SHarice ta sunchi Julian bek ku hopi pashon i kuminsa kita su panja. Julian tambe ta kuminsa los su fa i kita su shirt. Eta hisa SHarice karge na su chanchacn i pone riba rand di e sofa. Eta pone Sharice sinta bai na rudia meimei di SHarice su pia i kuminsa sunchi Sharice na su banda paden di su bel bai na su pushi. Sharice ta tira kabes patras i kuminsa pasa man na kabes di Julian.
J: EH EH! Bosa kuantu mi a warda pe dia aki. Nami lok eta dimi mi rosa NAMI LOKE TA DIMI!
S: Tuma loke semper a keda dibo mi pinokio.
HO MY DAMN IT! Awe e hombu ki ta matami.
Julian ta penetra SHarice ku su dede tur esten eta karisia su clit ku su lenga.
S: (sin rosea) Julian mi tei bin
J: Bin pami mi rosa! Bin pami!
Sharice ta sinti un koriente ta plama di meimei su pia rond su kurpa.Julian ta lanta kita su boxer i penetra Sharice. ta kuminsa slow despues eta kuminsa move ku mas speed.
S; (sin orsea) Eh eh pinokio, hesus mi a sinti bo falta
J:(den orea di Sharice) Mi tambe a sinti dibo mes mi rosa.
Sin Julian ke eta bin i ta kue Sharice primi duru.I nan ta kai ku otro brasa den e sofa.
S: (hariendo) Un ratu serio ki dia bo a sali? Bo a mira Juliana kaba?
J:(Su smile ta kita foi su kara) Si, pero mino tin gana di papia over di esei awoki.
S: (brasa Julian)Mi a echt sinti bo falta bo no sa kuantu noh.
J: Mi tambe, mi rosa. Lagami kaba di regel un ke otro i nos lo por tn nos mes bida bek. Pa nos por ba biba i forma nos famia
S: (nervioso) Pero Julian e kos no ta bai asinei. (lanta sinta) korda hopi kos a kambia den e anjanan kubo no tatei.
J: (Lanta sinta bande Sharice i pone man riba su pia) misa pero e loke mi ta sinti pabo si no a kambia, i awoki mino ke bai biba un bida skondi mas! Ma perde muchu tempu kaba.
S: Julian bo tinku bai. Mitch ta jega kas unbes
J: No worry bo lage jega hanajmi ja ta mas fasil
Sharice ta bira nervioso i kuminsa piki Julian su panjanan i dune nan.
S: Julian mino ta hasiendo wega bo tinku bai!
J: Sharice, (tene Sharice su man) Wakmi. keremi kumi no lo bai lagabu hamas. Nami djis 1 luna pami regel un ke otro i mi ta bin buskabu.
S: (nervioso i ta wak abow) Julian mino por bai laga Mitch! E stimami mino por hasiele e kos. Ora bo no t....
J: E stimabu pero abo stima ami i ami abo! Mi ta bai pero keremi lomi bin bek pabo!
S:Julian please bisti bo kosnan bo bai
Julian ta piki su kosnan bisti su panjann i ta bai. Prome e bai eta sunchi Sharice un bia mas ku hopi pashon i ta fluister den su orea.
J: Mi ta bai bin mi rosa!
*****************