Juliana ta paga su pc i ruim op su bureau tur esten eta serando su porta di kantoor eta tende un hende ta kana bin.
No no awoki si mino tin gana noh! Awor e porta di minsa kiko no ke lock tampoko, 100 bia ma geef door pa nan bin dreche.
D: Hey Juliana, konta? Kon a sigi kubo mama?
J: (sorprendi) Kon bo kemen kon a sigi kumi mama?
D: Si, ma tende ku eta den hospital
KON? KON? E MUHE AKI POR SA TUR KOS ASINA?
J: (fada) si klopt, e....
Juliana su telefon ta ring eta bira su telefon i mira un number stranjo ta bel e. Eta kue i kana bai su auto laga Diana.
J: Halo bontardi ku Juliana
Z; Bontardi senjora Volch? Ta ku Zuser Livsan.
J: (Keda para den porta di auto) Kiko a pasa mami?
Z: Bo lo po bin hospital mas pronto ku ta posibel?
J: KIKO a pasa mami?
Z: Dktr Housin a konstata algu riba e scan nan i e ke bai over di nan ku bo?
J: OKay mi ta einan den 10min.
Juliana ta drenta auto i kuminsa kore i bel Claire.
C: Hey Juli, konta?
J: Basta bon mi ta bajendo hospital. Nan a belmi bisami pami bin awoki.
C: Eh eh Juli, antoo mino por kita awoki paso Rico no a jega aina dus mi mes tin para den bar aki. Anto mitinku kaba di prepara pa majan
J:Oww okay, awel bon no problem mi ta belbo ora mi sali hospital
C: Awel bon, of wak ku Mo por bai kubo?
J: Bosa foi djasabra mino a tende di Mo mas. Ma App e eno a rosponde. Bosa di dje, anto ami tambe ku jen kos nami kabes no a bai bel mas.C: Sharice?
J: No bo mes sa e ta ku e muchanan. No ta nada komt goed.
C; Awel bon, korda belmi asina bo kaba.
J: Is goed.
****
Juliana ta kore jega hospital ba bai paden i ta topa Julian para na lift. Eta jega para banda di dje Julian ta bira wake nan ta wak otro sin bisa nada. Ora e porta di lift sera Juliana ta eksplota.
J: KIKO BOTA HASI AKINAN ATROBE
Jul: (rustig wakiendo su dilanti) Juliana mino ta bai bolbe dreta mesun diskushon kubo. Mi tambe ta den mami su kontakto nan dus nan a belmi bisami bin. SIbo no por ta den mesun espasio kumi orei mi ta kere bo tinku bai.
J: (nervia) SI tin un hende ku tinku bai esie ta abo.
Porta di lift ta habri Juliana ta kana pasa bande Julian dale ku su schouder i asin e por jega prome hende denkamber serka mami. Net e zuster nan ta kaba di duna mami untiki awa. Ora Juliana mira esaki eta kore bai pa brasa mami ku su wowo jen di awa.
J: (kontentu) Mamiiiii bo a lantaaa (Primi mami su man)
M:(hees i kansa) Sss ssii
Mami ta bira kara wak den porta ora ku Julian kana drenta, i despues bira wak Juliana ku un kara prekupa i primi su man. Juliana ta primi su mama su man bek i ta keda sinta riba e rand di kama banda di su mama.
Jul: (Kana para na pia di kama) Hey mami, konta? Kon bo ta sintibu? Dokter a bin kaba?
Mami no ta rosponde i ta sera su wowo i keda ku Juliana su man tene.
Misa! MISA! ku Julian tin algu di haber ku loke a pasa mami. Okay nami konta bosnan ken ta Julian. DIa mi a bisa bosnan ku mi so ta ruman, mi a bisa asina paso pa ami Julian NO TA EKSISTI. Julian tami ruman, mi pia di ohochi. Semper, foi chiki e tabata duna mami dolo di kabes. Mino por bisa bosnan kuantu bia ela bai foi kas. Tatin bia ku ta polis nan tabata bin hibe kas.
Ora mi a bai studia Hulanda Julian a bai biba serka nos tata, paso mami no tabata por mas. Ami no tatin kontakto ku Julian mas paso 1, mi ta odia mi tata pa loke ela hasi mami i 2, mino ke nan asosiami ku Julian mes!
In ieder dia nan a jamami bisami mami a bira malu prome bia, ami komo hende a bel Julian pa wak si eta ku mami. Mino por a hanje, ora ei ma manda Claire bai wak pami.
A bin resulta ku nan a drenta den kas di mami mare na un stoel tapa su kara i horta tur su kosnan den kas i bai lage asina, ta bisinja nan a bin hanje. Danki Dios nan a hanje na tempu paso di spantu ela hanja un ataka leve. Despues ku polis nan a hasi nan investigashonan a bin resulta ku tabata Julian. E dia ei ela bai sera 1 anja so. I pami tabata lastu gota, pami ela stop di eksisti. Despues mi a bin tende ora ku ela sali ela bolbe bai tir un atrako kaminda ela herida e donjo di kas malamente i ela bolbe bai sera.
Dus bosnan por imagina bosnan mes kuantu rabia mi tin riba Julian i ku hopi chens, no hopi chens no, i kumi ta sigur ku te a pone ku mami ta den hospital bek. I e echo ku mami a reageer asinaki ta hasimi mas sigur ainda.Julian su telefon ta ring. Eta sake foi su sake i kana bai pafo prome ku e kue. Juliana ta hala serka di mami.
J: (poko poko) Mami ela bai, wakmi. Kiko Julian a hasi atrobe
Mami ta habri su wowonan wak Juliana i lagrima ta kuminsa kore na su kara.
J:(Brasa mami) Noo mami no mester di jora, sosega bo kurpa nos ta papia despues. Awoki pami ta importante pa mami rekupera mas lihe ku ta posibel
M:(Poko poko den Juliana su orea) Nos mester b.... bb.. buska un abogado.
Juliana ta spang dos wowo hala patras i wak mami, pero mami ta ku su wowonan sera.
J: Kon mami kie....
Dokter ta kana drenta i Julian su tras.
Dktr: (kana bai na pia di kama di mami) Bontardi
J+J: Bontardi dokter
Dktr: Ta asina ku nos a hasi un scan i a konstata ku Senjora Volch tin un hartritmestoornis. Esei ta nifika ku Senjora Volch su kurason no ta bati manera nos.
J:(Man na boka) Anto kon kon nos por drecha esei
Dktr: Nos lo tinku bai pone un pacemaker pa senjora Volch mas pronto ku ta posibel
J: Mas pronto ku ta posibel as in...
Julian su telefon ta bolbe ring i eta sali pafo bai kuele
DKtr: Si, uniko problema na nos hospital akinan nos notin luga pa e siman aki. Mi a hasi un check na e otro hospital i einan si nan por hasie, dus nos ta bai tinku traslada Senjora Volch awe nochi ja asina nan por hasi e opersahon majan atardi.
Julian ta kana bin bek paden.
Jul: okay kiko ma perde
Dokter, ku Juliana ta bira wake irita.
J: (hopi irrita) Serio bota?
Jul:(ignora Juliana i dirigi palabra na dokter) Kiko mi a perde dokter
Dktr: (sarcastisch) Mi ta sigur ku Senjora Volch lo informabu. Mi ta bai sigi ku e trami te nan pa traslada senjora Volch. (wak Juliana) SI bosnan tin kualke pregunta lagami sa. MI sa eta hopi kos, pero ma lihe nos aktua mas miho.
Julian no ta laga dokter kaba sali for di kamber i ta kuminsa zundra
Jul: KEMEN BO NO TA AI BISAMI KIKO TEI PASA?
Juliana ta ignora Julian i ta kai sinta bande mami i kue su man nan tene. Julian ta kana bai para na otro banda di kama di mami Kaminda mami ta drumi ku su wowo nan sera i ku Juliana su man duru tene.
Jul:( ku nervio) Semper bo a hasi manera ta un ju so bo a hanja. NUNKA ami no tabata bon pabo. Awel keremi lomi mustrabu ken BO JU JULIAN ta! Kos aki no ta ked....
J:(interumpi Julian) SALI, bo bai for di aki den aworaki prome mi mester laganan sakabu! I WAK PAMI NO MIRABU AKI DEN MAS!!!!
Jul: No worry mi ta bai, pero keremi bosnan lo tende dimi unbes bek!
Juliana ta wak kon Julian ta kana sali for di kamber eta bai era e porta bira bin bek i hanja mami awa na wowo ta wak Juliana.
************