Kapitulo 4: Hende ta kansa!

248 6 0
                                    

Punto di bista di Monica

M: MI A BISABU KUMI NO TA SALI FOR DI E KAS AKI 

A: Bo por stop di grita bo ta lanta Devi

M: MINO TA STOP DI GRITA JA E TA TENDE KI TIPO DI HOMBER, NO WARDA HOMBER NOH, KI TIPO DI MARIKU SU TATA TA

A: Ami? Sigun mi e echo ku su mes mama ta pone material dilanti su ju. Bo ta kere bo no ke bo mes ju. Bosa kuantu hende ke un ju i nan no por hanja anto abo tin bo ta hasi asina

M: AHN KEMEN AWOR TAMI JU I NO DIBO! 

A: Hende no por papia normal kubo tur kos tinku bira un zundramentu

M: ENO MESTER BIRA UN ZUNDRAMENTU SI FOR DI KUMINSAMENTU BO A GEWOON KUE BO KOSNAN I BAI LO NO TABATA UN PROBLEMA

A: Hopi kurashi bo tin? Bo sa kon duru mi a tra pa nos ta kaminda nos ta aki i awor mita bai sin tuma NADA?

M:NOS???? NOS??? HAHAHA Arnoud no ponemi hari. Si no ta pa AMI lo bo no tin NADA! Bo ta korda ku prome kumi ta dne kas dibo mama bo tabata biba kana na pia ta tra 3 luna ki 3 luna aja!

A: KON MI TA HAISI LUBIDA! KON! si tur bia bo hanja un chens bota tire nami kara. Pesei muhenan mane bo mester keda nan so!!!

M: AHN SI? (den kara di Arnoud) Wak pa fin dje siman aki bo ta for di e kas aki!

A: (den kara di Monica) Tendemi bon, mino ta sali for di aki den mientras mino hanja mi parti

M: Bo ke bo parti korda eta bin kubo ju

A: Ki tipo di mama bo ta? Kua mama no ke nan ju serka nan

M: (irrita den djente i kara di Arnoud) E mama ku a kere e tin un homber ku e por jama su kasa i tata di su ju i no un homber ku ta kana hasi k.....

Monica i Arnoud ta wordu interumpi pa Devi ku ta para den porta di nan kamber ta jora.

M: Bo ta mira kiko bo ta hasi? Ssshh no mester jora bin serka mama (hisa Devi i kana sali for di kamber)

Arnoud ta keda para den kamber ku un man na kabes .

M: LALITA!!! Devi a lanta bo ta bin tume?

Lalita ta kana bin tuma Devi. Monica ta bira wak Arnoud kue su kosnan i sali bai.

***

Punto di bista di Juliana

Juliana, Monica i Claire ta drumi kantu di laman.

M: Bo no a bisa Sharice alfinal?

J: Si ma bise, e di eta bin

C: Aminsa pero lastu naki mi ta hanja e ta hasi stranjo. Bosnan unta ripara? ENo ta masha aktivo mas den group anto ora invite na algu semper eta bin laat bai trempan of eno ta bin.

M: Ja ami tambe na su luga ke ju diabel nan ke tin ei. Mi tambe lo keda kas kunan

C: Bo por stop? 

Juliana ta keda sinta i wak lew i no ta tende mes kiko Monico i Claire ta papia.

M: Ta ki a pasa bo tambe awor? Ni mi mes ku jen h*d*m*nt* ku e homber mariku dimi ei no ta tantu afwezig asina.

J: (spanta) Ah? Nada ju gewoon un kos di trabouw 

No mino por bisanan nada paso nan ta hasi e kos mas grandi ku e ta. Clare ta bisami mitinku bai pe paso mi mester un pida dick den mi bida. Monica ta zeur ku tur homber ta meskos i kumi tin ku legumai en daar heb ik geen zin in. 

M: Aha papia di diabel trapasu rabu

Sharice ta kana bin tur kansa jamando e ju nan pa nan kana bin i komporta.

Wega a boltu!Where stories live. Discover now