2. Bölüm-İşte Bu Lgs Öğrencilerinin Gerçek Yüzü

69 1 0
                                    

Kafam fazlasıyla karışıktı. Bugün Zoom denilen mucizevi uygulamadan Arkadaşım Aslıyla yaklaşık 20 soru çözdük. 8 yanlışımız çıktı o ayrı dfkdfkdfkdfk. Neyse. Sıkıntıdan patlıyordum. Şu aptal karantina günlerinde, sonra anneme bir mesaj geldi. "Sayın S***** *****N  3*** koduyla İ**** Eczanelerinden 5 Adet Maskenizi alabilirsiniz." Fakat Eczanelerde Maske yok. kdfkfdgkdgkdg. Eczaneye Gelen maskeler ise parayla 0,5 TL'ye aldığınız maskelerden daha kalitsiz. Bi de Cerrahi Maske Diyorlar. Bu mu cerrahi maske hadi ordan. PTT'den yazıyorlar ama Cerrahi maske diye. Neyse benim bir instagram lgs sayfam var onu da takip edebilirsiniz. @lgs.blog_06 . E**** dediğim Cennet Bahçesi kız, Gören İphone 11 Pro Max Sanar ve Es**** diye adlandırdığım bu kız. bi de bunun kankası var İ*** S* A****** KESİN İSMİNİ KULLANDIĞIM İÇİN BANA DAVA AÇICAK AMA:) bizim okulumuz hapishaneden kaçmışlarla dolu (Öğretmenlerimiz hariç)

(Zeynep'in Anlatımıyla) ksdjksflşaklsdf

Okulun açıldığı ilk gün dersimiz İnkılap Tarihiydi. Çok heyecanlı geçti. LGS yi düşünüyordum. E****'yla beraber cam kenarında ön sırada oturuyorduk. Genelde Zeki İnekler otururdu oraya evet ben o ineklerdenim. E***** tam inek değil, tam gerizekalı da değil. Bu orta şekerli kahve gibi. Trip atacağında aşırı zeki. trip yediğinde de. İkinci bölüm konunun biraz dışında da olsa bitti.

Aaaa durun aslı var. 2. Sınıftan beri küsüp-barıştığımız kankimmm. O güzelgün değil, kötü gün kankisidir. (İyi Olarak) Kesin okuyodur. Çünkü kitabında benden de bahset demişti. kdfkasf

BU SEFER BİTTİ. ÇIKABİLİRSİN!!!

ÖĞRENCİ OLMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin