Üdvözlet vándor, vidd hírül a spártaiaknak....(tudom, hogy nem így van)
Ha a köszöntő epigrammám (vagy fél epigrammám) után még mindig itt vagy, akkor, gratulálok, és szeretnélek köszönteni!
Örülök, ha idetévedtél, és remélem addig amíg maradsz, addig élvezni fogod a történetet. :) (gépről vagyok, ezért csak baszd meg emojit tudok írni; bocsánat)
★
KÉRLEK OLVASD EL MIELŐTT ELKEZDED!
☞︎︎︎ A történetet nem most kezdtem, és visszaolvasva az első pár részt... nos igen. Látom én is a hibáit. Egyszer ki lesz javítva, de egyelőre most nincs rá agykapacitásom. (sajnos)
☞︎︎︎ A történet nagyon lassú folyású. Pláne az elején. (Lassan de majd elkezd begyorsulni.)
☞︎︎︎ A sztori, nem csak a szerelmi szálról szól. Ebből következtetve, ha te inkább csak afelé érdeklődsz, nem biztos, hogy tetszeni fog.
☞︎︎︎ A történet a bosszúállók első része után kezdődik.
☞︎︎︎ A karakterek nagy része nem az én jogomat képezi, viszont miután a történetben fellelhetőek olyan karakterek akik kizárólag az én szellemi termékeim és miután a történet forgatókönyvét nagyrészt az általam kitalált és megírt jelenetek töltik ki, ezért az összes jogot fenntartom. (Jogászok, ügyvédek kíméljenek.)
☞︎︎︎ A történet tartalmaz erőszakos és erotikus utalásokat és jeleneteket. Továbbá a karakterek igen csak gyakorta káromkodnak. Ha valakinek a vallása vagy elvei ellenében vannak akár az istenkáromlásnak akár az explicit tartalmaknak akkor részükről sajnálom.
☞︎︎︎ A vélemény nyilvánítás teljes mértékben megengedett (és elvárt). De egymás idegei érdekében mindenki próbálja azt kulturált módon megfogalmazni. Ha az egyén úgy érzi képtelen erre a feladatra, akkor ne vállalja magára.
☞︎︎︎ Azoknak az embereknek akiket senki nem a humorukról ismer pedig szeretném feleleveníteni a szarkazmus fogalmát mint emberi közlésformát.
★
Mindenkinek szeretnék jó szórakozást kívánni.
Remélem lesz akinek elnyeri a tetszését.Csapjunk is a lecsóba....
YOU ARE READING
𝐖𝐢𝐧𝐠𝐬 | 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐤𝐚 𝐊𝐚𝐩𝐢𝐭𝐚́𝐧𝐲
Fanfiction"- Olyan vagy mint az apád Melanie. - ragadta meg a karom. - Milyen? Gazdag? Zseniális? Humoros? - vontam fel a szemöldököm. - Nem. Arrogáns, felelőtlen és beképzelt. - sziszegte. - Kikérjük magunknak. " " - Volt benne egy kis hupszi, meg egy kis "...