ᄅ ɹǝʇdɐɥƆ

1.8K 117 11
                                    

    ,, Vy dva se znáte ? " zeptal se překvapeně Dustin.

,, Jak ? " dodal Mike.

,, To je má dlouhé vyprávění. " odpověděl Steve, aniž by ode mě odtrhl pohled.

,, My máme času dost. " usmál se Dustin a poklepal na volné místo vedle sebe.

Steve si přisedl.
,, Mám to říct ? " koukl na mě.

Pouze jsem přikývla a Steve začal.



Před dvěma lety

,, Megan, někdo za tebou přišel. " usmála se na mě sestřička.

Pouze jsem přikývla a čekala, kdo vejde.

Upřímně... Nemám vůbec tušení, kdo by to mohl být. Rodiče mi přece umřeli při autonehodě a nikoho jiného už nemám.

Do místnosti věšel vysoký kluk s hnědými vlasy.
,, Ahoj Megan. "

,, A-ahoj. " vykoktala jsem.

,, Já jsem Steve. " natáhl ke mně ruku.

Chvíli jsme váhala, ale nakonec jsem si s ním potřásla.

Moje malá ruka se v té jeho veliké úplně ztratila.

,, Já... " k mé nemocniční posteli si přitáhl starou dřevěnou židli.
,, Já jsem tady, protože moje máma znala tvoji mámu. "

Pokýval jsem hlavou, protože jsem nevěděla, co mu na to říct.

,, Asi si to nepamatuješ, ale několikrát jsem tě musel hlídat, když jsi byla ještě malá. " usmál se pro sebe nad tou vzpomínkou.
,, Je mi líto, co se stalo... " najednou zvážněl a věnoval mi lítostný pohled.

Nastalo mezi námi ticho.
Neměli jsme si co říct a on se evidentně snažil najít nějaké téma, které by mě mohlo zajímat.

,, Máma mi říkala o klukovi jménem Steve. " prolomila jsem ticho a podívala se na něj.

Jeho obličej se zřetelně rozzářil, ale pořád si nechával takovou masku pohodáře a frajírka.

,, Takže si mě pamatuješ ? Nebo aspoň vzpomínáš, kdo jsem ? " v jeho očích byla naděje.

,, Trošku. "

Jenom se usmál.
,, Pořád si stydlivá. Vůbec si se za ty čtyři roky, co jsem tě neviděl, nezměnila. "

Znova jsme skončili v tichosti, ale tentokrát už to bylo lepší a já se cítila lépe.

,, Steve ? "

,, Ano ? "

Aniž bych mu odpověděla, pevně jsem ho objala. Cítila jsem, jak se jeho tělo napjalo, ale po chvíli se uvolnil, a také mě objal. Dokonce mě začal hladit i ve vlasech.



Přítomnost


,, Takže ty jsi byl její chůva ? " zeptal se posměšně Dustin.

Ice Host || Stranger Things [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat