,, Eleven ?! Max ?! " zakřičela jsem, když jsem se vzbudila.
Bohužel žádná odezva.
Posadila jsem se a všimla si, že tu nikdo není. Pouze tma a něco jako sníh, co poletovalo kolem mě.
Ale ne.
Jsem zpátky !Rychle jsem se zvedla ze země a začala utíkat, ani nevím kam. Byl to instinkt.
Utíkala jsem, co mi nohy stačily, ale něco mě srazilo k zemi. Bolestně jsem zamručela a otočila se na záda.
Mozkožrout !
Dech se mi rapidně zrychlil a než mě stihl napadnout, utvořila jsem kolem sebe ledovou bariéru, která by ho měla na chvíli zadržet. Začal do ní mlátit a já nevěděla co dál dělat.
Najednou se ozvalo hlasitě křupnutí.
Vyděšeně jsem se podívala před sebe, kde byla velká prasklina v mé bariéře a já jako bych ztuhla a nemohla se vůbec pohnout. Byla jsem v naprostém šoku a jediné, co jsem mohla dělat, bylo dívat se, jak Mozkožrout rozbíjí mou bariéru.
,, Megan ? "
,, Megan ! " cítila jsem, jak se mnou někdo zatřásl.
,, Meg-
Někdo přerušil holčičí hlas, který volal mé jméno.
,, Už se probouzí. "Otevřela jsem poau oči a chytila se za hlavu.
,, Co... Co se stalo ? " posadila jsem se.,, Omdlela jsi. " odpověděla Max.
,, Vážně ? "
,, Ano. " řekla trochu nejistě Eleven.
,, Megan, děje se něco ? " zeptal se Will.
Podívala jsem se na něj, na ostatní, a pak zpět na něj.
,, Byla jsem zpátky. ",, Zpátky ? " nechápal Lucas.
,, Myslíš v Upside Down ? " vložil se do toho Mike.
Pouze jsem přikývla.
,, Viděla jsi Mozkožrouta ? Udělal ti něco ? " strachoval se Will.
,, Klid Wille. " zastavila ho Max a stoupla si přede mě.
,, Ještě pořád je z toho vystrašená. ",, Max, to je dobré. " chytila jsem jí za ruku.
Ona se na mě otočila s pohledem, který říkal ' vážně '. Ujistila jsem ji kývnutím hlavy a ona si povzdechla.
,, Dobře. " vydechla a stoupla si kousek ode mě.
Podívala jsem se zpět na Willa.
,, Už vím, proč mě Mozkožrout chce. ",, Takže jsi ho viděla ? " zeptal se Dustin.
,, Ano. "
,, Co po tobě teda chce ? " řekl nedočkavě Mike.
,, On nemůže na slunce, nějakým způsobem mu to vadí-
,, To už víme. " přerušil mě Lucas.
Max mu dala pohlavek.
,, Mlč. " řekla rázně.,, Pardon. " začal si mnout místo, kam ho Max praštila.
,, Jak jsem řekla, vadí mu slunce. Já ovládám vodu a led, to znamená, že uvnitř i zvenku jsem chladná. "
,, Jsi pro něj hostitel. " odpověděl to za mě Will.
,, Přesně tak. " vydechla jsem a sklopila pohled.
,, Ochráníme tě. " řekla Eleven a objala mě.
ČTEŠ
Ice Host || Stranger Things [ DOKONČENO ]
De Todo,, Na ruce má číslo 001. " ,, Myslím, že bych měla zavolat Hoppera. " ! DŮLEŽITÉ ! • Příběh nebudu psát přesně podle seriálu • Budou zde mé vymyšlené postavy • Je možné, že to nebude s dějem seriálu moc souviset • Prosím, berte to s rezervou ° Cover...