♒:" Και τωρα τι κανουμε;" ρωτησε η υδροχόος προσπαθώντας να συνειδητοποίησει τι ειχε συμβεί.♈:" Εγω λεω να μπούμε και στο αλλο σπιτι " ειπε ο κριος.. τον έχει επηρεάσει σίγουρο το ποτό.
♎:" Είσαι τρελός;!" Ειπε η ζυγός
χωρις να μπορει να πιστέψει αυτα που άκουγε!
♈:" Καθόλου, ισως λιγο 🤔"
♍:" Εγω λεω να γυρίσουμε πίσω " Να και καποιος που σκέφτεται λογικα.
♋:" Συμφωνώ μαζί σου!!"
♉:" Εγω νύσταξα"
♒:" Αλήθεια, τι ωρα εχει παει;"
♏:" Ειναι 2μιση"
♎:" Ωραία, ωρα για ύπνο "
♈:" τσ, μα γιατιι"
♑:" Κοιτα, εσυ αμα θες, πηγαινε και κανε παρέα με το πνευμα ή οτι στο καλο ηταν και τα λεμε αυριο "
♒:" Χαχαχαχ"
♈:" Εξυπνάδες!"
♌:" Σοβαρα τωρα, παμε να φυγουμε;"
♊:" Εγω λεω να-" πηγε να πει ο δίδυμος αλλα τον διεκοψε η τοξότης.
♐:" Μηηη, οχι αλλες ιδεες!"
♓:" Για πες δυδιμε, τι σκέφτηκες αυτη την φορα;" ειπε η ιχθυς γεματη περίεργια τι μπορεί να σκέφτηκε αυτη τη φορα..
♊:" Να.. λεω να κανουμε μια σταση!"
♒:" Που καλεε; σε αλλο περίεργο μερος;"
♈:" Εγω λεω ν παμε για ποτακι"
♎:" Θα κανω πως δεν το ακουσα αυτο.." ειπε η ζυγός χτυπώντας το μετωπο της.
♋:" Αφηστε τον δυδιμο να μιλήσει καλε!"
♏:" Ναι ρε, πες!"
♊:" Στην παραλια!!"
♑:" Γουσταρωω" ειπε φανερα ενθουσιασμένος ο αιγόκερως
♓:" Παραλία ε; 😏 Μ'αρέσει αυτο!"
♈:" Θες να κολυμπήσει το ψαρακιι;"
♓:" Οχι, αλλα θα ήθελα να σ πνίξω αυτη την στιγμή!" Ωχ θυμωσε..
♎:" Αχχ και εγω μαζι σου ιχθυ!"
♍:" Νομιζω πως μια βολτα στην παραλία θα ηταν ωραια"
♉:" Ναι να τελιωσει ομορφα αυτο το βράδυ!"
♐:" Ναι, ας παμε!"Μολις φτασαν:
♋:" Ελατε, καθίστε. "
♏" Διδυμε, θα τοπαραδεχτώ φιλαρακι, ειχες πολυ καλη ιδεα!" Ειπε ο σκορπιος χτυπωντας τον φιλικά στην πλατη"Και καπως ετσι πέρασε η νυχτα. Και η παρεα γυρισε για ξεκουραση στο ξενοδοχείο. Περασαν όμορφα στην παραλία, άφησαν πισω το τι ειχε γινει, δεν τα ενδιέφερε να μάθουν. Σκοπος τους ηταννα περασουν ομορφα τις διακοπες τους!!
Ο κριός♈ έπεσε ξερός στο κρεβάτι
και πολυ ειχε αντέξει με τοσο που ειχε πιει!!Ο ταυρος♉, ηθελε πολυ να τσιμπήσει κατι, αλλα παρα ηταν κουρασμένος. Οποτε θα φρόντιζε να φαει ενα καλο πρωινό το πρωι!!
Ο δυδιμος ♊, εκανε το ντουζάκι και κοιμήθηκε σαν πουλακι!
Ο καρκίνος ♋, σκέφτηκε το ποσο ωραια περασαν, ειδε ενα επεισοδιακι στο νετφλιξ επειδη δεν πολυ νύσταζε και κοιμήθηκε.
Η λέων♌, ξεβαφτηκε, εκανε μια μασκα προσώπου και κοιμήθηκε.
Η παρθενος♍, έστρωσε το κρεβάτι γιατι δεν μπορουσε να το βλεπει ξεστρωτο και κοιμηθηκε γαληνια.
Η ζυγος♎, γελασε καθως σκεφτηκε, ποσο πλακα ειχε η αντιπαλότητα της με ρον κριό. Μετά 5 λεπτα, ειχε κοιμηθεί.
Ο σκορπιός♏, με το που μπηκε μεσα σρο δωματιο, ξεντυθηκε οσο πιο γρήγορα γινόταν και κοιμήθηκε. Ειπαμε, ο ύπνος είναι ι ε ρ ο ς !
Η τοξότης♐, βγηκε για λιγο σρο μπαλκόνι, κοίταξε τις διαφορές φωτογραφιες που ειχε βγάλει και ξαπλωσε.
Ο αιγόκερως♑, μιλησε με ενα φιλο που έτυχε να ειναι ξύπνιος, εκανε με το ζορι ενα ντουζ, νυσταζε πολυυ.. και κοιμηθηκε!
Η υδροχόος ♒, ξεβαφτηκε και επεσε και αυτη ξερη για υπνο, ανυπομονούσε για το τι θα κανουν αυριο!
Η ιχθυς♓, οσο και να νυσταζε ηθελε να κατσει λιγο εξω στο μπαλκονι με την τοξότη. Μετα φυσικα κοιμηθηκε!
Το επόμενο πρωι:
Τα ζωδια κοιμόταν εκτός του Ταύρου που ειχε σηκωθεί νωρις νωρις, παρολου που δεν το συνιθιζε.
♐:" Καλημεραα ταυρε!" Ξυπνησα και η τοξότης..
♉:" Καλημέρα.. πως κοιμήθηκες; εγω παντως ειχα τέλειο υπνο!"
♐:" Χαχααχ και εγω!"
♎:" Παιδιαα!!" Φωναξε η ζυγος. Τι να επαθε;
♉:" Τι έγινε ζυγε;;;
♈:" Σκασε μωρη προσπαθω να κοιμηθώ!"
♐:" Μπα, πονάει το κεφαλάκι σ κριε;"
♎:" Παιδια!!" Φωναξε παλι♉:" Ναι!!"
♎" Δεν θα το πιστεψετε... "
♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓
Γεια σας!!
Μικρο κεφαλαιο σημερα, χωρις καποια ιδιαίτερη ανατροπή!!Τι ομως εχει να πει η ζυγος;
Θα μαθετε στο επόμενο κεφαλαιο!!
Μην ξεχάσετε να πατήσετε το αστεράκι και να σχολιάσετε!!
Αντιοο❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Η παρέα των 12
Hài hướcΤι θα γινοταν αν τα 12 ζώδια γινόνταν άνθρωποι; Τι εμφανηση θα είχαν; Τι δουλεια θα κάναν; Πως θα περνάγαν μαζί; Ενα είναι το συγουρο. Διαβασε αυτο το βιβλίο για να ρίξετε το γέλιο της αρκούδας! By Sublimis8 & GlorySeekeR38 Hope you enjoy it! ♈♉♊...