Τι εγινε ζυγε!;

148 14 9
                                    

♎:" Παιδια.. δεν θα το πιστέψετε!"
♉:" Μα τι στο καλο εγινε θα μας πεις επιτέλους;" ειπε ο ταύρος περιμένοντας να παρει επιτέλους μια απάντηση
♎:" Ο πρώην μου! Ηρθε διακοπές στο νησί; Το πιστεύεις!; ουτε τις διακοπές μου να απολαύσω δεν μπορω!"
♍:" Μα καλα.. αυτο ηταν ολο; Ειπα κι  εγω μήπως έγινε τίποτα το ενδιαφέρον" Ειπε φανερά απογοητευμενη η παρθένος
♎:" Αμα τον δω να φλερτάρει με κάποια... δεν θα εχουμε καλα ξεμπερδέματα!"
♏:" Ε αμα οντως τον δεις να φλερτάρει με καμια.. Άστον αυτόν, πιασε εκείνη από τα μαλλια, εγω θα το βγάλω βιντεακι, θα το ανεβάσω στο YouTube... viral θα γινει!!" Ειπε με σοβαρο ύφος ο σκορπιός
♈:" Καλή ιδεα αυτη σκορπιε🤣"
♎:" Σταματήστε παιδια!! Δεν είναι αστείο!" Φωναξε η ζυγός.
♒:" Νομίζα πως είχες ξεπεράσει τον πρώην σου"
♐:" Ετσι ελεγε, αλλα απο οτι φαίνεται καποια εχει ακομα συναισθήματα για αυτον.."
♉:" Νταξει αφήστε τωρα τα γκομενικα και παμε κατω στο εστιατόριο να φάμε πρωινό! Πειναω σαν λυκος!"
♋:" Ναι παιδια κι εγω δεν αντέχω άλλο παμε."

Οι 12 φίλοι σηκώθηκαν και κατέβηκαν στο εστιατόριο του ξενοδοχείου για να πάρουν το πρωινό τους. Η ζυγός αναρωτιόταν αμα εχει όντως ακομα συναισθήματα για τον πρώην ή οχι.. Οι άλλοι είχαν μόνο ένα ερώτημα. Και αυτο ηταν το εξης: " Τι θα φαμε;"

Καθώς τρώγανε σκεφτόταν πως θα πέρναγαν σήμερα την ημερα τους καθώς υπήρχαν αρκετές επιλογές..

:" Παιδια τι θα θέλατε να κάνουμε σημερα;" ειπε ο αιγόκερως ορεξάτος.
♌:" Σίγουρα ηλιοθεραπεία, θελω να μαύρισε λιγο ακομη"
♑:" Εμ ναι δεν κεω τι θα κάνουμε στην παραλία..Το βραδυ κεω πως θα το περάσουμε.."
♓:" Εγω δεν εχω πρόβλημα, αρκεί να μην μείνουμε μεσα στο δωμάτιο!"
♍:" Ναι συμφωνώ.. εχει κανεις καμια καλή ιδεα;"
♊:" Εγω λεω να παμε σε κάποιο καλό μπαράκι, ισως πέσουμε και πάνω στο πρώην της ζυγός χαχαχα"
♏:" Εγω μεσα είμαι!"
♌:"  Ναι αλλα μπορεί να μην είναι εκεί αυτός!"
♎:"Παιδιαα!! Σταμάτηστε να ασχολείστε με τα γκομενικα μου, οκ;"
♈:" Είναι πολλά δεν μπορούμε να μην ασχολούμαστε καθόλου!"
♋:" Ρε μην φωνάζετε, στοπ"
♏:" Λοιπόν ακούστε.. θα κάνουμε διαγωνισμό"
♒:"Μόνο μην πεις ότι ο διαγωνισμός θα εχει να κάνει με αλκοόλ!"
♏:" Μεσα στο μυαλό μου είσαι!"
♐:" Παιδια εγω δεν λεω, μου αρέσει να πίνω, αλλα δενε χω σκοπό να κανω και διαγωνισμό!"
♍:" Κι εμενα μου αρεσει αλλα δεν εχω σκοπό να γίνω ρεζίλι "
♈:" Γατάκια φοβάστε ότι θα χάσετε "
♓:" Ή απλα δεν θέλουμε να έχουμε hangover την αλλη μερα"
♑:"  Ειναι κάποια κοπέλα που συμφωνεί;"

* Νεκρικη σιγή *

♊:" Ξενέρωτες φιλε..."
♍:" Σκασε εσυ! Ανώριμο "
♌:" Ναι οτι δεν θέλουμε να μεθυσουμε υπερβολικά δεν μας κάνει Ξενέρωτες "
♉:" Ναι οκ κυρια Ντίβα"
♐:" Ταυρε από ποτε έβγαλες γλώσσα εσυ;"
♉:" Πάντα την είχα τοξοτη!"
♒:" Απλα την χρησιμοποιεί για να τρώει συνήθως και οχι να μιλάει "
♑:" Σκαστε μας ακουνε όλοι "
♓:" Εσεις μας είπατε Ξενέρωτες!"
♊:" Ψαρακι ήρεμα.. Πλακα κάναμε.. μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε εσείς.. εμείς όμως θα κάνουμε τον διαγωνισμό"
♈:" Ναι εσείς αμα θέλετε μπορείτε να έρθετε μαζί μας και να πιετε απλα ενα, δυο ποτα"
♍:" Νομιζω μπορώ να βρω και καλύτερη ιδέα από αυτό "
♋:" Οχι ρε ελάτε μαζί μας, μην μας αφήσετε και κάνουμε καμια μαλάκια ".
♓:" Και νηφάλιοι να είστε, κάνετε μαλακιες"
♒:" Απλα οχι το χοντρές χαχαχα"
♎:" Νταξει κορίτσια θα το σκεφτούμε! Και βλέπουμε τι θα κάνουμε "
♈:" Παμε να βρούμε ξαπλώστρες τωρα"
♌:" Αχ ναι!! Ωρα για ηλιοθεραπεία!"

Οι 12 φίλοι κατευθύνθηκαν  προς την παραλία. Η Λεων όπως μπορείτε να φανταστείτε εβαλε κατευθείαν λάδι μαυρίσματος, ανεβασε ενα story στο Instagram και άρχισε την ηλιοθεραπεία της. Ο Ταύρος με τον Κριό άρχισαν να τσακώνονται για κάτι εντελώς άσχετο και οι υπόλοιποι απλα ξάπλωσα στις αναπαυτικές ξαπλώστρες τους.

Τα κορίτσια σκεφτόταν τι θα έκαναν το βραδυ..

♐:" Εγω λέω να πάμε για παγωτό και μετα πάμε και στο μπαράκι για ένα ποτό."
♍:" Ναι παντα ειμαι μέσα για παγωτό!"
♎:' Κορίτσια αμα πέσω πανω του τι θα κανωωω!;"
♒:" Για τον πρώην λες;"
♎:" ναιι "
♓:" Μην το σκέφτεσαι, χαλαρωσε και απολαυσε τις διακοπές σου!"
♍:" Ναιι ακριβώς!"

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Γεια σας παιδιά!
Καιρο ειχα να ανεβάσω :)
Μικρο κεφάλαιο, Θα ανεβάσω ξανα σύντομα όμως ;)
Ελπίζω να σας αρεσε!
Τι λέτε να γίνει με τον  πρώην της ζυγου; 🤔

Μην ξεχάσετε να πατήσετε αστεράκι, στα σχόλια μπορείτε να γράψετε οποια απορία έχετε, ή απλα τα σχόλια σας :))

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 20, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Η παρέα των 12 Onde histórias criam vida. Descubra agora