Part 1

215 20 1
                                    

Heyy για όσους δεν με γνωρίζετε να σας συστηθώ.Είμαι η Λίζα και είμαι ορφανή και τελείως άφραγκη 😂.Οι γονείς μου πέθαναν σε τροχαίο δυστύχημα όταν ήμουν 5 ετών μέχρι σήμερα μένω στο ορφανοτροφείο.Αυτό όμως θα αλλάξει,διότι hey είμαι 18😘και θα αρχίσω να ψάχνω για δουλεία.Ξέρω δεν είναι και ότι πιο εύκολο και μάλιστα χωρίς προυπηρεσία,μα θα κάνω ότι μπορώ.Σήμερα έχω συνάντηση με έναν επιχειρηματία μιάς καφετέριας που είναι 2 στενά πιό κάτω από το ίδρυμα.Οπότε,εάν με ρωτήσει για ωράριο δεν θα έχω κανένα πρόβλημα.Λοιπόν έχω νέα σχετικά με την συνάντηση...και..με απέρριψε η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα,είχα ακούσει πως αρκετά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και η εξωτερική εμφάνιση.Όχι να το παινευτώ αλλά είμαι μιά χαρά κοπέλα.Έχω κόκκινα μαλλιά,πράσινα μάτια είμαι γύρω στο 1.63 και 50 κιλά.

Αλλά σίγουρα έφταιγε το θέμα της προυπηρεσίας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αλλά σίγουρα έφταιγε το θέμα της προυπηρεσίας.Όπως και να έχει θα ξαναψάξω και αύριο.Όσο το συντομότερο φύγω από εδω μέσα τόσο το καλύτερο,τις σκέψεις μου διέκοψε η Στέισι χτυπώντας την πόρτα.<<Τι θα γίνει επιτέλους;Τελειώνεις;>>

<<Nαι τώρα>>είπα  τυλίχτηκα με την πετσέτα και βγήκα.Όχι δεν είναι κολλητή μου,ούτε φίλη μου ούτε τίποτα είναι απλά μία τύπισσα που το παίζει αρχηγός εδω μέσα απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.Μου την σπάει αυτό και επειδή η ζωή μου έδειξε πως εάν σκύβεις το κεφάλι μόνο πέτρες τρώς,έχουμε πιαστεί πολλές φορές στα χέρια και τρέχανε να μας χωρίσουνε.

Στέγνωσα τα μαλλιά μου και κάθισα στο κρεβάτι.Πήρα ένα περιοδικό στα χέρια μου και άρχισα να το ξεφυλλίζω.Έπεσα πάνω σε μία συνέντευξη ενός τυπά ο οποίος με τα λεφτά που είχε άνετα αγόραζε το ίδρυμα και το έκανε ξενοδοχείο.Τον λέγανε Ντάνιελ και ήταν μόλις 25 ετών.Χμμμ μικρός σκέφτηκα,σίγουρα θα σκότωσε τον πατέρα του για να γίνει αυτός ο κληρονόμος,είπα απο μέσα μου και χαμογέλασα.Παρόλα αυτά ήταν πού εμφανίσιμος,καλλίγραμμο σώμα,γύρω στο 1,85 ύψος γαλανά μάτια,σαρκώδη χείλη και μαύρα μαλλιά με αφέλειες.

Παρόλα αυτά ήταν πού εμφανίσιμος,καλλίγραμμο σώμα,γύρω στο 1,85 ύψος γαλανά μάτια,σαρκώδη χείλη και μαύρα μαλλιά με αφέλειες

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Νahhh..δεν παύει να είναι ένα κακομαθημένο παιδαρέλι είπα.


Heyy αυτό είναι το 1ο μέρος από την ιστορία μου ελπίζω να σας άρεσε πείτε μου εάν θέλετε την γνώμη σας στα σχόλια and vote me :] 

Η Καμαριέρα#GBC.20Where stories live. Discover now