κ.Στούαρτ:Είσαι ετυμόλογη παρατήρησε μου αρέσει αυτό,βλέπεις όμως για την θέση της καμαριέρας δεν είναι το παν.Πρέπει να είσαι πολύ γρήγορη και υπάκουη,να δέχεσαι τις οδηγίες των παλαιότερων σε αυτήν την δουλέια.Και μην ξεχάσεις ποτέ 2 πράγματα ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο και πώς από την λεπτομέρεια κρίνεσαι.
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου για να τις δείξω πως ήμουνα σύμφωνη με ότι έλεγε.
κ.Στιούαρτ:Λοιπόν για να δούμε τώρα τι θα κάνουμε..θα έρθεις να δουλέψεις σε μένα δοκιμαστικά τις επόμενες 3 ημέρες από τις 8-3 και επειδή γνωρίζω το πρόβλημα σου εάν σε προσλάβω θα σου δώσω 150 ευρώ προκαταβολικά.
Uwuuu χαμογέλασα διάπλατα και διατηρώντας την ψυχραιμία μου την ευχαρίστησα και έφυγα.
Όταν γύρισα στο ορφανοτροφείο δεν σταμάτησα ούτε λεπτό να χαμογελάω και να σκέφτομαι τι θα κάνω με αυτά τα χρήματα.Ψώνια σίγουρα,χρειάζομαι ένα ζευγάρι γόβες μα και πέδιλα..ΑΧ δεν ξέρω γενικά χρειάζομαι μία ανανέωση..
Ώσπου αυτό που είδα με έκανε να ξεχάσω τις σκέψεις μου και να σβηστεί το χαμόγελο από τα χείλη μου.
Είδα την Στέισι και τον Σπένσερ να κάνουνε έρωτα πάνω στο κρεβάτι ΜΟΥ..Ναι στο δικό ΜΟΥ κρεβάτι.
Η Στέισι τυλίχτηκε με το σεντόνι χωρίς καν να με κοιτάξει...αποχώρησε από το δωμάτιο.Έκανα γροθίες τα χέρια μου μην αρχίσω και κλαίω με το ζόρι κρατιόμουνα.Δεν ήθελα ούτε να τον βλέπω.
Ο Σπένσερ σηκώθηκε από το κρεβάτι με τόση άνεση σαν να μην υπήρχα.Ξεροέβηξα με ότι δύναμη μου απέμεινε.Γύρισε να με κοιτάξει,έπειτα έβαλε το μποξεράκι του και ήρθε κοντά μου.
Σπένσερ:Τι να κάνουμε μπέμπα δεν γίνεται να τα θές όλα δικά σου και την δουλειά και εμένα...Όχι οχι οχι δεν είναι σωστό.
Σήκωσε με τα δάχτυλα του το πιγούνι μου γιατί είχα κατεβάσει το κεφάλι μου και δεν τον έβλεπα.Πήγε να φύγει μα ξαναγύρισε πίσω.
Μου ψιθύρισε στο αυτί...
Σπένσερ:Α! και κάτι μου ξέφυγε ή μάλλον μας ξέφυγε πάνω στο μαξιλάρι σου.Δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα να το καθαρίσεις ούτωσι άλλως σε λίγο καιρό θα πληρώνεσαι για να καθαρίζεις τις ακαθαρσίες των άλλων.
Είπε και βγήκε από το δωμάτιο γελώντας με την καρδιά του.Εκείνη την ώρα ήμουν πυρ και μανία δεν ξέρω πως αλλά βρήκα το θάρρος να τον αντιμετωπίσω.Βγήκα από το δωμάτιο ενώ κατευθυνόμουνα προς το μέρος του.Δεν με είδε καθώς ήτανε πλάτη.
Λίζα:Ει μαλάκα!!
Φώναξα και γύρισε ξαφνιασμένος να με κοιτάξει.Ήμασταν σε απόσταση αναπνοής.Χωρίς 2η σκέψη λοιπόν του ρίχνω 2 χαστούκια,τόσο δυνατά που του εμφανίστηκαν κοκκινίλες.
Λίζα:Εμένα δεν θα μου ξαναμιλήσεις έτσι!Το Λιζάκι που ήξερες πέθανε το κατάλαβες;του είπα και έσφιγγα τις γροθιές μου ήμουν σχεδόν έτοιμη να του χώσω και μπουκέτο.Τότε τον είδα που με κοιτούσε με ένα δολοφονικό βλέμμα.Ωχχ πάει πέθανα σκέφτηκα.
Ερχότανε προς το μέρος μου ενώ εγώ απομακρυνόμουνα με αργές κινήσεις προς τα πίσω.Πήρε φόρα και με έσπρωξε στον τοίχο τόσο δυνατά που ζαλίστηκα και έπεσα κάτω.
Σπένσερ:Θα σου μιλάω όπως γουστάρω!!!
Είπε και έφυγε,ενώ εγώ ήμουν στο πάτωμα.Σηκώθηκα,ακούμπησα το κεφάλι μου..ΑΟΥΤΣ θα κάνει σημάδι σίγουρα σκέφτηκα.
Τότε εμφανίστηκε από το πουθενά ο φύλακας άγγελος μου και....
Τέλος του 5ου μέρους ελπίζω να το απολαύσατε...Ποιος λέτε να βάλει στην θέση τους την Στέισι και τον Σπένσερ;Θα πάρουν επιτέλους αυτοί οι 2 το μάθημα τους;Μήπως ο Σπένσερ το παράκανε λίγο;Μοιραστείτε μαζί μου τις σκέψεις σας στα σχόλια εάν σας αρέσει η ιστορία μου ψηφίστε με..Καλό πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλους σας :]
YOU ARE READING
Η Καμαριέρα#GBC.20
RomanceΗ Λίζα είναι ένα 18χρονο κορίτσι.Η οποία ζει στο ορφανοτροφείο μαζί με την Στέισι και τον Σπένσερ 2 κακομαθημένα που της κάνουν την ζωή δύσκολη.Όλως τυχαίως,εμφανίζεται μπροστά της μία μοναδική ευκαιρία για δουλειά.Τα πράγματα όμως παίρνουν μία περί...