Λίζα:Σταμάτα του είπα προσπαθώντας να κρατήσω σταθερή την χροιά της φωνής μου
Σηκώθηκα να φύγω επιτέλους απο'κει μέσα μα έβαλε το χέρι του στην πόρτα και είπε..
Ντάνιελ:Εάν ίσχυαν όλα όσα είπες για μένα πιο πριν δεν θα μπορούσα να σε τρελάνω έτσι..Ε μικρή;
Βγήκα από το δωμάτιο χωρίς να πώ λέξη.Έπρεπε να συνέλθω κοίταξα την ώρα και σε λιγότερο από 1'το διάλειμμα μου τελείωνε..
Είχα ζωγραφισμένη αυτήν την ηλίθια έκφραση στο πρόσωπο μου.Έτρεξα γρήγορα στις τουαλέτες και έριξα κρύο νερό στα μούτρα μου..Σύνελθε Λίζα σύνελθε..
Βγήκα από τις τουαλέτες και επέστρεψα στο πόστο μου,περίμενα την υπεύθυνη ορόφου για οδηγίες.
Αχ είμαι πτώμα έλεγα στον εαυτό μου ενώ γδυνόμουν στο μπάνιο..Καθάρισα 5 δωμάτια τα έκανα να αστράφτουν ελπίζω η κ.Στιούαρτ να μην έχει κανένα παράπονο..
Όσο ήμουνα κάτω από το καυτό νερό και χαλάρωνα σκεφτόμουνα τον Ντάνιελ που με φιλούσε και άρχισα να δαγκώνω το κάτω χείλος μου ασυναίσθητα..Αμέσως σταμάτησα
Μα τι κάνεις;Πας καλά;Σκέφτεσαι αυτόν;Αυτός το μόνο που θέλει είναι να του κάτσεις και όχι επειδή του αρέσεις αλλά επειδή του κάνεις την δύσκολη και αυτά τα πράγματα τα κακομαθημένα δεν τα μπορούνε καθόλου.
Ανοίγω τα μάτια μου για να βγώ από το ντουζ γιατί καθόλη την διάρκεια των σκέψεων μου είχα τα μάτια μου κλειστά..Μα δεν βλέπω τίποτα παρα μόνο σκοτάδι.Διακοπή ρεύματος υπέθεσα δεν είναι και η 1η φορά ίσως και η 3η μέσα στον ίδιο μήνα..
Πάω να βγω αλλά...ΣΚΑΤΑ..Ξέχασα να πάρω πετσέτα.Αν έρθει ξανά το ρεύμα τότε είναι που δεν θα μπορώ να φύγω με τίποτα..Τώρα είναι η ευκαιρία μου σκέφτηκα σαν το σύμπαν να'ναι με το μέρος μου.
Άνοιξα την πόρτα του μπάνιου και έβγαλα το κεφάλι μου απ'έξω.Ναι λες και θα'βλεπα τίποτα.Προχωρούσα γυμνή στον διάδρομο και προσπαθούσα να είμαι κολλημένη στον τοίχο,ώστε εάν περάσει κανείς να μην πέσω πάνω του.
Ωχχ ακούω ομιλίες..πάει ήρθε το τέλος μου.Ήταν η Στέισι με τον Σπένσερ ε βέβαια ποιοί άλλοι θα ήτανε ξύπνιοι τέτοια ώρα!
Στέισι:Εγώ θα πάω στην κουζίνα να φέρω κεράκια εντάξει;
Σπένσερ:Καλά
Στέισι:Μην κουνηθείς καθόλου να μείνεις ακριβώς εδώ που είσαι,αλλιώς δεν θα μπορέσω να σε βρω
Σπένσερ:Καλά καλά
Δεν έπρεπε να ήταν πολύ μακρία μου το πολύ 2 μέτρα.Είχα γίνει ένα με τον τοίχο και προσπαθούσα να τον προσπεράσω.Όταν ξαφνικά ένιωσα μια παλάμη πάνω στο στήθος μου.
Σπένσερ:Τι στο;Τι σκατά είναι αυτό;
Και ακούμπησε με το δάχτυλο του την ρόγα μου.Ένας αναστεναγμός πήγε να μου ξεφύγει μα έβαλα βιαστικά τα χέρια μου στο στόμα.Έπειτα,έπεσα κάτω και συνέχισα μπουσουλώντας.Τον άκουγα που πασπάτευε τον τοίχο παραξενεμένος για να καταλάβει.
Αλλά από ότι φαίνεται με την απορία θα μείνει το ελπίζω τουλάχιστον για το δικό μου καλό.Έλεγα στον εαυτό μου ενώ επιτέλους είχα βάλει το μπουρνούζι μου γιατί είχα πουντιάσει και έβγαλα τα μαλλιά μου από την πετσέτα για να τα στεγνώσω.
Αυτό ήτανε το 9ο μέρος φίλοι μου.Ελπίζω να το βρήκατε ενδιαφέρον.Λοιπόν η Λίζα λέτε να έχει ερωτευτεί κεραυνοβόλα τον Ντάνιελ και να μην το έχει καταλάβει;Μήπως άρχισε να νοιάζεται για την Λίζα και ο Σπένσερ;Η συνέχεια στο επόμενο μέρος..Εάν σας άρεσε αυτό το μέρος μπορείτε να με ψηφίσετε..Καλό μεσημέρι σε όλους και όλες!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Καμαριέρα#GBC.20
RomanceΗ Λίζα είναι ένα 18χρονο κορίτσι.Η οποία ζει στο ορφανοτροφείο μαζί με την Στέισι και τον Σπένσερ 2 κακομαθημένα που της κάνουν την ζωή δύσκολη.Όλως τυχαίως,εμφανίζεται μπροστά της μία μοναδική ευκαιρία για δουλειά.Τα πράγματα όμως παίρνουν μία περί...