Aku balik ke rumah...
Pn.Kim: Hara! Kenapa kamu tak bagitahu eomma yang kamu ada namja chingu?
Aku pun membuat muka pelik
Pn.kim: tadi namja chingu kamu yang angkat telefon kamu....suara dia charming sangat! Bawak la eomma jumpa dia..
JUNGKOOK?
SIAP KAU!!!!__________
Keesokan harinya
Roowon povKelas sudah tamat..
Harini,aku tak balik ngan perempuan tu..
Heh..gila ke nak balik ngan dia?
Semalam dah la kena rejectTiba2 ada orang memanggil nama aku..
Suara itu sangat familiar..
Aku memandang belakang"Kau nak apa?"
Eun: asal awak tak balik bgan Hara harini?
Eun tersenyum seolah-olah mengejek aku
"Bukan hal kau pun"
Aku jalan meninggalkan Eun..tapi eun mengejar aku
Eun: tulah kau...sape suruh reject aku..
"Kau bukan type aku"
Tiba2 Eun memegang tangan aku
"Ouchhhh!!"
Aku menepis Eun
Dia terpegang tangan aku yang melecur semalamEun: upsss..tak sengaja
Eun tergelak kecil...
Huh..nampak sangat dia sengajaEun:aku tahu..kau mesti marah kat dia kan?
"Macam mana kau tahu?"
Eun: aku ada kat cafe semalam..
"Then,kalau aku marah dia pun,kau nak aku buat apa?"
Eun: aku ada plan.. *smirk*
____________
Hara pov
Aku naik ke tingkat atas untuk mengemas..
Tiba2 aku mendengar alunan muzik...
Aku mengikut arah muzik itu...Aku terhenti di satu pintu..
"Sejak bila ada bilik ni?"
Bilik itu bagaikan tersorok..
Maksudnya,di tingkat 1,ada 6 bilik...
Dan semuanya,milik jungkookAku meletakkan penyapu di tepi lalu memulas tombol pintu itu..
Eh? Mana tombol?Rupanya bilik itu memakai code..
BILIK RAHSIA?aku pun mendekatkan telingaku ke pintu itu...ingin dengar apa di dalamnya..
Tiba2 pintu itu terbuka dan kelihatan Jungkook berdiri dengan muka yang hairanJungkook: kau buat apa kat sini?
Disebabkan aku pendek dan jungkook pula memotong pandangan aku ke arah bilik tersebut,jadi aku pun menjengket untuk melihat apa yang ada di dalam bilik itu..
Tapi sayangnya, Jungkook cepat2 menutup pintu..Jungkook: pergi kemas kat gym..
"Emm..tak nak aku kemas kat bilik ni ke? Nampak macam berhabuk je..hehe"
Aku saja mengumpan jungkook
Jungkook: kau tak boleh masuk bilik ni
Aku memuncungkan mulut seakan merajuk lalu aku pun mengambil penyapu dan naik ke tingkat atas untuk ke gym..
Jungkook pula kembali masuk ke bilik tersebut"Entah2 dia ada perempuan simpanan..lepastu dia letak perempuan tu dalam bilik tu!
Ishhh..apa kau merepek ni hara!"Tak sempat aku melangkah naik ke bilik gym,tiba2 aku rasa aku diketuk dari belakang
Dan aku...