11-F

84 4 0
                                    

Artık iyice popülerdim okulda geniş bir arkadaş ortamım vardı BİR DAKİKA DÜŞÜNÜRSEM diye adı bile vardı. 11- F de başladım herkesle bi muhabbettim vardı sınıftan bir kişi hariç AYLİN onu daha önce de görmüştüm. Sevgilisi olduğu için pek samimi olamıyordum açıkcası ondan çekiniyordum biraz. Derste kesişiyorduk  resmen ilk hafta geçmişti biraz araştırdıktan sonra sevgilisi olmadığını öğrenmiştim ayrılalı baya olmuş. Tamam artık ciddi düşünecek bir kız arkadaşım var dedim ama onun haberi yoktu. Sağda solda ben aşık oldum diye laflar çıkarıyordum kulağına gidiyordu ama oda biraz çekiniyordu...
Lanet olsun ki o ayrılık 11-G çok yaramaz bir sınıftı okulun bütün tembel ve haylazları oradaydı.  Bütün hocaların şikayeti üzerine o sınıf dağıtılacaktı. 3 bizim sınıfa 3 başka sınıfa olmak üzere nasıl olucakti ki bizim sınıftan 3 kişi ile takas olucaktı. Dua ediyordum İnşAllah ben gitmem diye. Neyse ki ben kaldım ama AYLİN o yamyamların içine gitmişti daha 2. Haftadan böyle olmuştu içim biraz buruk birazda haylazlığa gidiyordu. Sınıfa gelen haylazlarla ders kaynatmalar, suç işlemeler, okuldan kaçmalar. İyice bozuluyordum farkına bile varmadan
Böyle de bir anım var.              
Cuma  günleri son 2 ders beden dersimiz olurdu ve her cuma okul çıkışı uzun bir konuşma yapılırdı. Konuşmayı dinlememek için son ders yoklamadan sonra kaçıcaktık. Okulun duvarı 2,5-3 m falandı yarısında duvar inceliyordu bir 10 cm falan çıkıntı vardı. Yoklama alındı üstümüzü değiştirmek için zaman vardı çantaları aldık, duvarın dibine geldik Buğra ile. Buğra bende uzun olduğu için beni biraz kaldırıp duvardaki çıkıntıya basmamı sağlıcaktı. Çantaları duvarın üstünden atıp çıkacaktık. Çantalar ağır Buğra tek seferde kendi çantasını atmıştı. Ulan atıyorum atıyom yok Buğra da atıyordu duvara çarpıp geri geliyordu neyse ki bi türlü çantayı attık. Buğra beni kaldırdı çıktım diğer tarafa atladım.
Hemen biri koluma sarıldı... 
Şaşkındım müdür yardımcısı Yakup hoca kolumdaydı şaşkınlıkla hocam "napıyonuz" dediğimi hatırlıyorum. "Ses çıkarma arkama geç " dedi Buğra da o arada bana bağrıyor
"Lan tutsana elimi Harunnn lann!  Hoca tut dedi Buğra yı çıkardım oda şaşırdı Yakup hoca karşısında "Merhabaaaa" dedi
Hocanın iki kolunda biz başladık Müdürün odaya doğru yürümeye
" hocam yapmayın falan filan demeyin izleyin sadece "dedi. Tık tık tık girdik içeri. Müdür büyük ekrana açmış bizim kaçış filmini izliyo hemde geriye sarıp sarıp, bizim çantayı atamayışımızı izliyoruz hepimiz. hem gülüyoruz hem gerginiz. Müdür bizi uzaklaştırmakta kararlıydı. O sırada beden hocamız da içeri girdi. O seneninde okul takımındaydım. Bir sorun vardı ki ceza almış bir öğrenci bu tür müsabakalarda yer verilmiyordu. Beden hocamız dersinden kaçtığımız için biraz sinirliydi. Bizi dışarı çıkarttılar. Müdürle birlikte bi 10 dk falan konuştular. Beden hocası beni ve Buğra yı alıp bahçeye çıkardı. Bize nasihatler nasihatler... Bizim için konuşmuş... uzaklaştırma işini çözmüş... ADAM ADAMM.

Liseli ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin