AYLİN

45 4 0
                                    

Ve artık onu anlatma zamanı...
Eli ayağı düzgün saf bir güzelliği olan saf kalpli Aylin'im
Sınıflar değişince ona hiç zamanımı ayırmadım oda beni beklicek değildi ya ordaki yamyamın biriyle sevgili olmuş dedim ya saf kalpli. Ben başladım yine onunla hayallere...
En sonunda ona bi arkadaşım yoluyla ulaştım öğlen arasına çıktık yanında bir arkadaşıda vardı. Ulan hayatımda bu kadar utangaç olmamıştım, konuşamıyodum oda aynı ben gibiydi. Bi an cesaretimi topladım mı ne olduysa okulun aşağısındaki apartmanın önüne gittim gel dedim baş başaydık.
Ve bi an SENİ SEVİYORUM dedim...
Biraz bekledi bekledi çok hızlı olmadı mı dedi.

Sonra okula döndük falan sosyal medya hesapları ve telefon numaralarımızı verdik ve artık o benim olmaya başlamıştı. Yemek yemeye beraber çıktık. Okulun yanındaki dürümcüden birer dürüm aldık. Yiyemiyorduk utanmaktan. Arkadaşlarının yanına beni tanıştırmay götürdü. Sanki anne babasıyla tanıştırır gibi.
-Merhabalar! Bu enişteniz HARUN.
demesi beni çok heyecanlandırmıştı ona bakmaktan arkadaşlarına bakmıyordum. Tanışma faslı falan iyi kötü arkadaşlarına kanım ısınmamıştı zaten onlarda benimle olmasını hiç istemiyorlardı.
NEYSE....
Her öğlen zeytin ağaçlarının oradaki kulübeye gider birbirimize bakar. Deliler gibi sevişirdik geleceğimizi konuşurduk hiç ayrılmadan bi gelecek. Çok iyi bir ilişkimiz oluyordu. Kimse karışmıyor kimse bi laf diyemiyordu. Bilmiyorum ama ne yaşadığımı  ben çok keyif alıyordum onunla geçen zamandan.
3 ay böyle geçti çok mutluyduk...
Kısa süreli ayrılıklar aramızı bozmaya başlamıştı. 1 hafta 10 gün bir sevgilim oluyor. Sonra tekrar ona dönüyordum. Başka kızlarla takılırken bile aklımda o oluyordu. Aramız git gide açılmaya başlamış. Hatta başka bi çocukla bile çıkmaya başlamıştı. 12.sınıf a başladım.
Bu kader mi yoksa son şans mıydı?
Aylin bizim sınıftaydı artık 1 sene daha göz göze olucaktık.

Liseli ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin