Naar huis !

21 1 1
                                    

We hebben slecht niets zegt de dokter , Souhaila haar hard begint de bonken ze zegt wat ? Is hij dood nneeee , de dokter zegt nee mevrouw rustig het gaat om zijn hartslag hij daald steeds meer dat is geen goed teken vertelt de dokter. Souhaila zegt kan ik langskomen , de dokter zegt nee liever niet .....

Souhaila belt Mohammed om alles te vertellen .

Zi ging het dagen door tot dat ze een belletje kregen van het ziekenhuis . De dokter zegt goed nieuws mevrouw khali , zou uw even langs willen komen ? Er verschijnt een lach op souhaila haar gezicht en kleed haar zo snel mogelijk aan en rijd naar het ziekenhuis

Ze gaat de kamer binnen waar faysall ligt en omg hij is wakker ik ren met volle tranen op mijn gezicht naar hem toe ik kan het niet geloven vertel de dokter . Ze begint te lachen, ik kan faysall niet meer loslaten ik kan niet meer stoppen met huilen , na dat we een beetje hebben geknuffeld en hebben gepraat ben ik Mohammed vergeten en zeg ik tegen faysall zullen we papa verassen en jij hem gaat bellen en zeggen dat je wakker bent geworden ?

Faysall antwoord lachend ja . Hij belt naar zijn vader maar hij neemt maar niet op . De dokter komt binnen en zegt dat faysall naar huis mag , souhaila huilt van geluk maar toch heeft ze Mohammed in haar hoofd zitten hij neemt maar niet op . Fayssl mag de komende tijd niet naar buiten hij mag niet veel zitten hij moet vooral blijven liggen zegt de dokter .

We zijn thuis aangekomen en vraag aan faysall wat hij wilt eten , hij zegt ik voel me niet lekker ik heb geen zin om te eten maar je moet eten schat zegt souhaila anders wordt je niet beter .

Ze zijn aan het avond eten maar Mohammed is er nog steeds niet ik begin heel bezorgd te worden ik bel hem en app hem hij reageerd niet .

3 uur later

Faysall is aan het slapen ik stap snel even de douche in ik hoor mijn telefoon af gaan het is Mohammed... zie ik staan

Souhaila's live na haar huwelijkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu