Faysall!!

30 2 0
                                    

DE AUTO IS HELEMAAL BESCHADIGD ROEPT MOHAMMED !!! Souhaila hoort hem schreeuwen en rent naar buiten ze begint te huilen , ze zien iets in de auto zitten.
Ze lopen er naar toe en zien dat er een baby in ligt met een briefje er naast . Souhaila vouwt het briefje open er staat : als jij wil dat dit niet meer gebeurd geef al mijn geld terug "
SOUHAILA ZIET FAYSAL ZITTEN EN PAKT HEM OP en begint te huilen van geluk , leeft hij nog ! Schreeuwt Souhaila . We rennen naar binnen want faysal wordt niet wakker .

We gaan naar het ziekenhuis (spoed) het is inmiddels al 10 uur s'avonds . Ze nemen faysal zo snel mogelijk mee naar binnen en onderzoeken hem . Een uur later komt de dokter naar buiten en zegt dat het niet ernstig is hij heeft een slaapmedicijn binnengekregen .

Souhaila begint te huilen en schreeuwen WORDT HIJ NOG WAKKER MEVROUW
MEVROUW WORDT HIJ NOG WAKKER.
De dokter zegt dat weten wij helaas niet mevrouw we weten ook niet wat voor slaapmedicijn het is .

Faysal moest in het ziekenhuis blijven en
Souhaila bleef in het ziekenhuis . Faysal moest weer gaan werken . Souhaila zit op de bed waar faysal op licht en begint Koran te reciteren , en begint te bidden . De dokter komt binnen en zegt dat ze slecht nieuws heeft. Faysal licht in koma . SOUHAILA BEGINT WEER TE HUILEN EN SCHREEUWEN MEVROUW WAAROM , WAAROM BIJ MIJ.Souhaila ziet opeens een zwart beeld in der ogen en ligt al op de grond .



Blijf stemmen !!❤️

Souhaila's live na haar huwelijkWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu