Ik word geappt in de ochtend door een anoniem nummer : er staat hey schatje
Geen minuut later sturen ze een foto van Mohammed onder de bloed ik begin te schreeuwen en te huilen gelukkig slaapt faysall
Ik vraag hem waarom ze hem daar hebben meegenomenHij zegt jouw vieze hoeren man heeft mij Mn geld nog niet gegeven , ze vraagt welk geld
Hij belt me met zo een vieze stemmetje en zegt ( oh weet je het nog niet schatje 😈)
Wat moet ik weten ?
Jouw man is een drugsdealer en hij heeft mij genaaid en al dat geld dat ik hem heb gegeven wil ik terug anders gaat heel jouw fucking familie der aan heb je gehoord zegt hij voordat ik wat kan zeggen hangt hij op.Ik bel hem honderden keren terug maar niemand neemt op . Op de zelfde dag om 9 uur wordt er aangebeld ik pak eerst een mes en loop naar de deur en doe de deur open , opluchtend zeg ik oh oef je hebt me laten schrikken zeg ik huilend ze pakt me vast en knuffelt me ze vraagt wat is er aan de hand je doet raar de laatste tijd ( het was malak die aanbelde bestfriend van souhaila )
Uhm n.nou Mohammed is vermist
Ze begint me te knuffelen en vragen wanneer
Dit allemaal is begonnen en waarom hij us vermist , ik vertel haar dat ik ben gebeld door een man en dat Mohammed ren drugsdealer is
En mensen oplicht , hij gebruikt nep drugs en verkoopt het door , en iemand heeft hem veelste veel betaald terwijl het gewoon suiker was . Maar dan heb ik het ook over duizenden euro's . Ik hoorde Mohammed net schreeuwen tijdens het gesprek . Begon ik huilend te zeggenMalak zegt noot gedacht dat Mohammed drugsdealer zou zijn , ik weet het maar de beller neemt nu ook niet meer op , ik wil vagen hoe veel geld ik hem moet geven zodat hij Mohammed weer loslaat .
Stemmen❤️
JE LEEST
Souhaila's live na haar huwelijk
RomanceSouhaila en Mohamed hebben een kind op en ochtend komen ze der achter dat hun zoontje (faysal) is ontvoerd . Ze komen der later ook achter waarom , hierdoor loopt souhaila haar leven heel anders dan verwacht.