Κρακεράκια

355 18 15
                                    

Στο σπίτι του Nick Austin

N(ικ)- Καλημεεεεερα.
Γεια
Ξυπνήστε γομάρια!
Έι.

Τ(όνι)- ΣΚΑΣΕ ΠΙΑ! Θέλω να κοιμηθώ, διακοπές έχουμε έλεος..

Ν- Όχι όχι babe.Έχουμε ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ και αυτό δε σημαίνει ότι θα ξυνομαστε όλη μέρα! Η ώρα παει 11, πρέπει να πάμε για μια βόλτα.

Τ-Πως με αποκαλεσες? Και ΟΧΙ δεν θέλω να παω χαζοβολτα.Προτιμώ να πιω γάλα γαϊδούρας!!

Μ(αττια)- Είπε κανείς το όνομα μου?

Ν- Ησύχασε μεγάλε,στο σπίτι μου είσαι.Σου μιλάω ως άντρας προς άντρα.Αν πεις τίποτα άλλο,σε πετάω Ε ΞΩ.

-ΘΕΟΣ- ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΠ ΔΙΣ ΜΑΝΤΝΕΣΣ

Αφού τελείωσαν να τσακώνονται, αποφάσισαν, δηλαδή ο Νικ αποφάσισε,να πάνε στο σούπερ μάρκετ.Το έλεγε πολύ γελαστά βέβαια,που ήταν κάπως περίεργο.

Ν-Οκ έτοιμοι? Βάλατε ζωνες?

ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ- ΝΑΙΙΙΙ

(βτω στο αμάξι ήταν ο Νικ,ο Τονι,ο Ματτια,ο Οντρεαζ.)

Και ξεκίνησαν να πηγαίνουν στον δρόμο.Ο Νικ είχε ενα μεγάλο αυτοκίνητο, γυαλιστερό και άνετο.Ηταν κατάλληλο για μπουνταλαδες, γιατί όσο και να το χτυπησεις δεν σπάει.Ειναι πολυ καλό και μοναδικό, είναι περήφανος για αυτό.

Ο(ντρεαζ)- Τονι τι κάνεις εκει? -ψιθηρος-

Τ- Βγάζω στοοοορυ προκαλείς να σου την πεσουνεεε ολοιιι

Ο- Shut the hell up bitch.Αμα μάθει ο Νικ ότι βγάζεις στορυ και βάζεις #CARALLMINE hashtag, θα σε ΓΔΑΡΕΙ!

Τ- Δε με νοιάζει! Ούτως ή άλλως είναι άσχημος, καθυστερημένος και ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ.Εδω κοπαναει το σιδεράκι της πόρτας 20 φορες δεξιά-αριστερα πριν την κλεισει ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ!

Ο- Οκει ναι, αλλά εσενα σου αρέσει.

Τ- Κόψε την πλάκα, πέρασε η πρωταπριλιά.

Ο- Για σένα οχι, βασικά δεν αστειεύομαι 😏

Ο Τόνι έκανε αυτή τη φάτσα 🙄 και γύρισε στον Ματτια.
Ο Ματτια έστελνε μηνύματα στην πρώην του.

Τ-Τι κάνεις γαϊδούρι?

Μ- Σταματα βρύση με κεφάλι καρχαρία.Να, έχω κολλήσει με την Τζένα, και όλοι το έχουν καταλάβει :(

Τ- Ποια είναι η Τζίνα?

Μ- Η πρώην μου και την λένε ΤΖΕΝΑ , είσαι και κουφαλογο.

Τ- Εντάξει ενα λάθος εκανα! Ξεπέρασε την, θα βρεις κάποια καλύτερη! Όπως αυτή η γιαγιά που έτρωγε ντόνατ στο strip club, είχε κάνει χείλια και τσιτος.Οπως λέω εγω,η γριά κότα έχει το ζουμί (OGs remember)

Μ- Είσαι άρρωστος βλάκα.

Ξαφνικά όλοι άρχισαν να χορεύουν και να τραγουδούν με ένα τραγούδι


Ν- Just vibe, we're almost there

Όλοι λοιπόν άρχισαν να vibαρουν και έφτασαν στο πάρκο (όλη αυτή η πρόταση ακούγεται κριντζι)

Ν- Κατεβείτε,Τονι θα σου ανοίξω εγώ την πόρτα.

Τ-Ξερεις, μπορώ και μόνος μου,δεν είμαι κανένα μωρό ξέρεις.

Ν- Είσαι το μωρό μου.

Όλοι κανανε ωΩΩΩΩωωωΩ

Ν- Just kidding, open the door and get tf out of my car. είπε ο Νικ με νεύρο-αστειο

Τ- Ο Τόνι έκανε αυτή τη φάτσα 🙄 και γέλασε.

Έτσι κατέβηκαν όλοι κάτω και πήγαν στο σούπερ μάρκετ.

-αυτοματη μηχανη- Γεια σας, καλωσήρθατε στο σούπερ μάρκετ του Μάρτιν!

Όλοι- Σκάσε



So auto htan to prwto part thank u bye

tony is unpredictableWhere stories live. Discover now