Έκπληξη

227 13 10
                                    

Τ- Πωπω τώρα μου θυμίζεις τον Τζέιμς Τσαρλς,χιχι!

Και η διαδρομή πέρασε βαρετά οπότε there's no point in telling you anything else.

*Φτάνουν στο Hype house*

Ν- Λοιπόν,θα κάνω ένα "τουρ" ειδικά για τον Ματτία που δεν έχει ξαναέρθει στο Hype house, λοιπόν από αυτή την πόρτα....

Μ- Νικ έχω πεθάνει στον πόνο, να μου έλειπε το ΧΑΖΟΤΟΥΡ ΣΟΥ.

Nick's pov

Δεν αντέχω άλλο πια.Ολοι με έχουν στο στόχαστρο,λες και τους έχω κάνει κάτι.Προσπαθώ να το παίξω φιλικός αλλά στο τέλος καταλήγω να κλαίω στο τηλέφωνο μιλώντας με τη μαμάκα μου.Δεν καταλαβαίνω γιατί με μισούν, εγώ είμαι ένας κανονικός, μοντέρνος σύγχρονος άντρας (νοπ). Νιώθω πως θα κλάψω πάλι....

Συνείδηση: oh shit here we go again...

pov ends

Ο Νικ είναι τραγικός...Α ναι πού ήμουνα.

Βγήκαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν από το αυτοκίνητο κρατώντας τον Ματτία σαν ετοιμοθάνατο στα χέρια.

?- ΠΑΙΔΙΑ?ΤΙ ΕΓΙΝΕ?ΤΙ ΕΧΑΣΑ?

Ν-Εεε? Δεν ακούω ποιός είσαι,ΦΩΝΑΞΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ!!

?- ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΤΙΣΟΝ!

Τ- Ωχ όχι, πάλι αυτή.

Μ- ΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙ ΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΝΟΣ ΠΟΝΟΣ ΟΔΥΝΗΡΟΣ ΣΤΑ ΚΟΚΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ.

Ο-Δεν βοηθάς!!

Μπήκαν μέσα στον κήπο, όσο ο Ματτία "μοιρολογουσε" πεθαίνοντας απ'τον πόνο.

Α(ντισον)- Τι γίνεται?, είπε με μια ποδιά δεμένη στη μέση που έγραφε ΤΟΝΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ.

Μ-Επεσα στον διάδρομο με τα κρακεράκια στο σουπερμάρκετ και, από ο,τι φαίνεται, διέλυσα τα κόκαλά μου.

Α- Ωχ! Είσαι καλά? Το βρήκα,θα σε πάρω μέσα και θα σε φροντίσω εγώ.Θα σε ξαπλώσω στο κρεβάτι και θα σου βάλω μια κομπρεσα,σαν καλή νοικοκυρά που είμαι..

Τότε ο Ματτία έκανε ένα σέξι βλεμμα και είπε "Αχχ🤤"

Ν- Σκάσε γκομενιαρη... Άντε, πηγαίνετε και εγώ πάω να δω τον Τόμας μαζί με τα παιδιά.

Α- Οκ.Αντιο Τόνι bae❤️

Τ- Αντίο. Κολλιτσιδα.

Και έτσι πήγαν προς τον Τόμας.

Ο Τόμας κάθονταν  στο σαλόνι και έπαιζε με το γατί του Lil Huddy,την Γαρνιτούρα.

Ν- Επ,τι κάνεις αλάνι?

Τόμας- Έλα ρε φίλε.Εδω, βαρετά, παίζω με την Τουρα.

Ν- Με την ποια? ΑΥΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ,ΓΑΤΑ?

Τόμας- Α ναι, ξέχασα να σου πω,ο Τσέις (λιλ τσακιρης) αγόρασε ένα γατί,την Γαρνιτούρα.Δεν είναι πολύ όμορφο?

Ν-Ναι ναι...ΟΠΑ ΤΙ ΕΙΠΕΣ,ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕ?

Τόνι- ΠΟΣΟ ΕΚΑΝΕ?

Τόμας- Όχι πολύ, μόνο 3.000$

Ν-ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ?!!!ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕΣ!

Ο- ΡΕ! ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΠΙΣΩ! ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ!

Τόνι- Τι λες, γατί είναι,τι να το επιστρέψει.

Τόμας- Δεν είναι μεγάλη ιστορία.Ισα ίσα θα πείσω την Daisy να τα πληρώσει, όπως κάνω καθε φορά.

Ν- Τόμας,η Daisy έχει φύγει από το Hype house ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Τόμας- and i oop-

Ο- Τι and i oop μωρέ, τέλος πάντων θα βαλουμε όλοι ένα μερίδιο χρημάτων και ο ΤΣΕΙΣ θα βάλει το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.

Τ- Οκει.Chill.

Tony's pov

Ο Τόμας είναι πάντα χαλαρός σε όλα.Δεν του καίγεται καρφάκι.Ε ναι, αφού αυτός είναι ο αρχηγός, αυτός κανονίζει για όλα και εμείς τα πληρώνουμε.Θα ήθελα να φύγω από δω τώρα, αλλά όσο έχουμε το hype,δεν θα το σκάσω.

pov ends






-Εντωμεταξυ στον πάνω όροφο,στον ξενώνα.-

Αντισον- Έλα εδώ λεβέντη μου, ξάπλωσε ήρεμος.

Ματτια- Μπορείς να μου βγάλεις τα ρούχα,δεν είμαι άνετα, λέει και κάνει μια λυπημένη φατσούλα.

Αντισον-Εμμ,ναι...i guess... -το έκανε- θες κάτι άλλο πριν πάω να σου ζεστάνω την κομπρεσα? (κομπρεσα-αξια)

Ματτια- Ναι.Εσενα.

Άντισον- ΜΑΤΤΙΑ τελειωνε.Δεν είναι αστείο.Αντε πάω εγώ,μην κουνηθείς.

Ματτια- Ναι, αλλά άμα θέλω να κατουρήσω?

Αντισον- ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ και σίγουρα δεν είσαι τόσο χάλια.

-κατεβαινει-

Ματτία- Πφφ μου τα χαλάει η κοπελιά.


Λοιπόν,η συνέχεια στο επόμενο πάρτ,και αν νομίζετε ότι πάω λιγακι αργά,ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ❤️

Επίσης εύχομαι σε όλους χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση 💚

Μπάαααι





tony is unpredictableDonde viven las historias. Descúbrelo ahora