Καρύδια

235 12 30
                                    

Αφού έδειξαν ασέβεια στην μηχανή του σούπερ μαρκετ,ετρεξαν όλοι μεσα στο σουπερμάρκετ για να βρουν "πρώτες ύλες" αφού είχαν ξεφύγει. (ξέρετε τωρα εσεις είναι απο αυτές τις παρεες που ζουν μαζι και είναι τελειως χύμα ξερω γω) ΟΠΟΤΕ ΒΟΥΡ ΣΤΟΝ ΠΑΤΣΑ

Ν- Χαχαχα πάω στα γάλατα!

Τ-Μπορεις να σταματήσεις να κάνεις σαν μπεμπακι? Ημαρτον Παναγία μου.

Ν- Τι κόλλημα έχεις?

Ο-Εε παιδιά στοπ λίγο υπάρχουν και παιδιά εδώ και μπορεί να σας ακουνε να μαλωνετε μεταξυ σας ντροπη!

Ν- Αχα.... Πάμε τώρα γιατί δεν έχουμε χρόνο,μας περιμένει και ο Τόμας...

Όλοι οι υπόλοιποι: Ο ΠΟΙΟΣ?

Ν- Εμμ... σχετικά με αυτό...

Τ- Σκάσε επιτέλους,το ήξερα ότι θα μας την έφερνες παλιορουφιάνε!

Ν- Τι εννο..-

Τ- Υποτίθεται ότι θα μέναμε στο ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ κατά την διάρκεια της καραντίνας και τώρα αλλάζεις τα σχέδια έτσι στα ξαφνικά χωρίς να μας ειδοποιεις? Ποιος θέλει να κλειστει στο Hype house με τον κορονοϊο να κάνει παρτι? Ε δεν πάει αλλο.....

Μ- Τόνι, ηρέμησε.Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα...

Τ- ΕΙΝΑΙ 😡 (και αρχίζει να βρίζει ανελέητα)

Ν- Παιδιά για έναν λόγο ήρθαμε στο σουπερμάρκετ,να πάρουμε πράγματα και αυτά θα τα λυσουμε στην ΑΜΑΞΑΡΑ ΜΟΥ.Που είναι τα κ*λ*χαρτα?

Ο- Δεν ξέρω.Παμε να ρωτήσουμε.



Υπάλληλος- Γεια σας, πώς μπορω να σας βοηθήσω?

Μ-Μηπως μπορείτε να μου δείξετε που είναι τα κ*λ*χα....ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΥΓΕΙΑΣ.

Υπάλληλος: Δυστυχώς τελειώσαμε και δεν θα ξαναφέρουμε αλλα λόγω του κορονοϊου χίλια συγγνώμη.

Μ-Και τώρα, πώς θα σκουπιζομαστε!? Πωπω ΕΙΣΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ,ΛΑ ΠΟΥΤΑ ΜΙΕΡΔΑ!!!

Λεει ο Ματτια κοπανωντας τα πόδια του στο γλυστερο πάτωμα του σουπερμαρκετ (he do be having mental breakdowns doe) και σε λίγα δευτερόλεπτα εκτοξεύεται στο πάτωμα.

ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ!!!

Παίζει να πέρασε ενα πεντάλεπτο μέχρι να τον καταλάβουν ότι σκοτώθηκε κυριολεκτικά στην μέση του σουπερμαρκετ,αλλα τελικά έφτασαν οι 'πρώτες βοήθειες"

Ο- Πολλή ώρα δεν κάνει ο Ματτία με την υπάλληλο... μήπως...?

Τ- Πφ.Ικανό τον εχω.Παμε να δούμε.

*βλέπουν τον Ματτια χυμένο κατω σαν ανέμελο ρυάκι*

Ν- ΟΜΙΤΖΙ ΤΙΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ? Παναγία μου θες ξεμάτιασμα?

Μ- Σκάσε, ούτε να γελάσω δεν μπορώ με τα σπασμένα μου πλευρά.

Τ- Μην είσαι δραματικος , είπε ο Τονι προσπαθώντας να τον σηκωσει απο κει κάτω

Ν- Τι κάνεις εκει,ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΣΗΚΩΣΩ!

Τ- Τι εννοείς ρε έχεις δει πως εισαι

Ν- ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ NOODLE

Τ- Τουλάχιστον εγώ εχω ελικόπτερο και noodle να πεις τον Lil Huddy σαπιε.(γτφ)

Ο- ΠΑΙΔΙΑ Ο ΜΑΤΤΙΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΩ ΕΓΩ.

Οντρεαζ pov:

Έλεος αυτός ο αδερφός μου έχει εναν μόνιμο ανταγωνισμό με τον Νικ.Απο πάντα ήταν φιλοι αλλά τώρα που ξεκινήσαμε να συγκατοικούμε όλοι μαζι κάτι έχει αλλαξει στη σχέση τους και δεν πιστεύω κάτι κακο να το προκαλεσε...τον ξέρω καλα τον Τονι 😏

FAN: BITCH

pov ends


Όλα οκ τελικά,ο Ματτια μεταφέρθηκε στο αυτοκίνητο και μετά ήρθε η ώρα για το ψητό.Και όχι ψητό κοτόπουλο,το ξέρω που πεινάς εσύ που διαβάζεις τώρα 😋!

Ο Τονι και ο Οντρεαζ καθόταν πίσω με τον Ματτια ξαπλωμένο και ο Νικ στο τιμόνι.

Ν- Ε..... σύμφωνα με το GPS μου το Hype house είναι πιο κοντά από το σπίτι μου στο σημείο που βρισκόμαστε οπότε...

Τ- Πφφφ ποιος χρησιμοποιεί ακόμα GPS.

Ν- Εγώ αγαπουλα μου.

Ο- Τόνι συγκρατησου

Τ: 🙄😒

Εντωμεταξυ ο Ματτία μιλούσε στο κινητό με τον Αλεχάντρο,τον Καϊρί,τον Άλβαρο και τον Ρόμπερτ για το χτύπημά του.

Καϊρί: (πετάει φιλιά στην οθόνη) get well soon bestie

Μ: thanks sis

Their friendship is strange tbh.




Anywayssss, just finished this one too.Hope you like my story.Ill be posting once or TWICE a day yaaay

Λοτς οφ λοβ φορ μαϊ φιου φανς❤️


tony is unpredictableWhere stories live. Discover now