Seznámení

175 3 3
                                    

Pohled Janka:

Za chvilku vystupuji.Zpěv je můj život. Už od malička mě rodiče přihlašovali do sborů a na solový zpěv. Se svou kapelou po večerech hrajeme v různých barech a přes den zkoušíme v jednom malém nahrávacím studiu. Pracujeme na desce a přáli bychom si aby nás tahle deska více proslavila. Najednou někdo zaklepe na dveře . "Nazdár Janku,tak kde to vázne?Fanoušci už čekají!" Do místnosti vtrhl můj bratranec Roman a se smíchem mě poplácal po zádech. "Jojo,už jdu" zvedl jsem se ze židle a pomalu jsem si to namířil k "podiu".

Pohled Týny:

Přišli jsme do baru a usedli k stolku který byl skoro hned u podia kde měla vystupovat nějaká kapela.Objednali jsme si drink a začali jsme si s Julčou povídat. Asi o deset minut později začala hrát kapela. Poslouchala jsem pár tonů písně a moc se mi zalíbila. Když nějaký muž začal zpívat, málem mi doslova spadla brada.Hlas byl krásný a čistý. otočila jsem se , abych se na písničku mohla lépe soustředit. Když jsem se otočila,na podiu stál kluk který vypadal stejně starý jako já. Nemohla jsem z něj spustit oči. Měl nádherný hlas a ještě k tomu byl fakt hezkej,ale pořád dokola se mi v hlavě odehrávala jedna myšlenka: "Ne Týno,to nemůžeš. Máš manžela se kterým máš dítě!" Sice Štěpána miluji každým dnem méně a méně ,ale  nemůžu ho opustit. Nechci aby Vojtíšek vyrůstal bez tatínka.Ten kluk si mě očividně také všiml.Celé vystoupení po mě pokukoval.

Pohled Janka : 

Vešel jsem na podium a začal jsem zpívat . V půlce první písničky se na mě otočila nádherná holka. Měla dlouhé tmavé vlasy a překrásné oči. Celé vystoupení jsem z ní nemohl spustit oči.Byla opravdu krásná.

Pohled Týny: 

Když kapela dozpívala , bylo asi půl desáté večer. Rozhodla jsem se, že už půjdu domů. Julča ještě chtěla zůstat takže jsme se rozloučili a já se vydala k baru zaplatit.Když jsem čekala až na mě přijde řada,potichu jsem si zpívala písen kterou zpíval ten kluk.

Pohled Janka:

Když jsme dohráli rozhodl jsem se za tou dívkou jít a trochu se s ní seznámit. Jenže než jsem došel ke stolku,začala se zvedat a loučit se svou kamarádkou.Naštěstí šla ještě zaplatit k baru,takže jsem se vydal za ní. Stál jsem skoro za ní a když jsem jí chtěl pozdravit, začala si zpívat písničku kterou jsem zpíval.Ten hlas byl krásný !

"Dobrý den,krásně zpíváte"

Pohled Týny :

Najednou mě někdo oslovil. Otočila jsem se a za mnou stál ten kluk.

"Dobrý den,no, děkuji . Vy máte taky krásnej hlas.Určitě to daleko dotáhnete"Vypadlo ze mě

"Děkuji moc. No,doufám v to. Je to můj sen být slavný. Už odcházíte? nechcete pozvat na skleničku?"

Chvilku jsem váhala,ale nakonec jsem souhlasila.Seděli jsme asi hodinu. Více jsme se  seznámili a dokonce jsme se domluvili,že pozítří přijdu za ním do  studia a zkusím si zazpívat nějaké písničky. 

Pohled Janka : 

Dívka mé pozvání přijala. Povídali jsme si asi hodinu a já  jí nabídl , jestli se za mnou nechce stavět ve studiu a zkusit nazpívat nějaké písničky. Měla opravdu krásný hlas a byl bych moc rád kdybychom přidali pár jejích písniček do našeho alba,na kterém už dlouho pracujeme.

"Už budu muset jít. Takže pozítří u vás ve studiu?" 

"Ano ,budu se těšit . Nechcete hodit domů? Mám tu auto"

Nene,děkuji,ráda se projdu nashle"

Pohled Týny:

Když jsem si uvědomila kolik je vlastně hodin, začala jsem se pomalu zvedat.Rozloučili jsme se a já odešla z baru. Julča už tam nebyla,tak jsem šla pěšky. Nemohu na něj přestat myslet. Bože,ty jeho oči. Ale musím se vzpamatovat.Mám Štěpána a navíc nevím ani jak se jmenuje.A nevěřím na  lásku  na první pohled. Když jsem dorazila domů,nikdo tam nebyl.Štěpán se vrací až ráno úplně na mol a Vojtíšek je u babičky. Lehla jsem do postele a usínala s myšlenkou na toho kluka.

Jankovo pohled:

Hned jak dívka odešla , sbalil jsem si věci a odešel domů.Lehl jsem do postele a snažil jsem se usnout . Ale nešlo to . Stále jsem na ni musel myslet. Je tak krásná. Asi jsem se opravdu zamiloval.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 20, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sing I love youKde žijí příběhy. Začni objevovat