Hi! Bugün biraz ZORLAYICI sorularla geldim.
Başlayalım!
^Kanserin tedavisini buldunuz ama bu aynı zamanda biyolojik silahta paylaşır mısınız? Neden?
{Paylaşmam}^Olduğunuz zamanda her yere ışınlana bilmek mi? Olduğunuz yerde her zamana gidebilmek mi?
{Işınlanmak}^Ya bundan sonra kimseye aşık olmicaksınız yada her aşk hikayeniz kötü biticek hangisi?
{Aşık olmam}^Tam istediğiniz hayalini kurduğunuz hayatı yaşama şansınız var ama hayatınızdaki herkesi öldürmeniz lazım naparsınız?
{Öldürmem}^Muhteşem bir vücuda karşılık dünyanın en salağı olmak mı? Çirkin bir vücuda sahip olup dünyanın en zekisi olmak mı?
{Çirkin olup zeki olmak}^Kendi hayatınızı kurtarabilmek için bu hayatta en değer verdiğiniz kişiyi öldürmeniz lazım yapar mıydınız?
{Kendim ölürüm}^Değiştiremicenizi bile bile geleceğin her anını saniye saniye görmek mi? Yoksa dokunduğunuz her insanın ölüm anını görmek mi?
{Ölüm anını görmek}^İnsanların düşüncelerini okuyabilmek mi? Yoksa istediğiniz bedene bürünebilmek mi?
{Düşünce okuma}^Hayatınızda enn nefret ettiğiniz kişiyle evlenmek mi? Yoksa hayatınızın aşkını bir daha asla görememek mi?
{Aşkımı görememk :(}^ Hiç sevmediğiniz birisi sizi hapse attıracak bir sır biliyor ve bunun karşılığında kölesi olmak mı?
{Hapis yatarım napca belli değil}^Bir şeytan geldi milyoner olmanız karşılığında ilk çocuğunuzu on sekiz yaşında öldürmenizi istiyor. Sonuç?
{Öldürmem}^Yaşarken ölülerle konuşmak mı? Yoksa ölüyken yaşayanlarla konuşmak mı?
{Ölüyken yaşayanlarla konuşmak}^Hayatınızda çoook sevdiğiniz biri karşılığında masum bir bebeği öldürürmüsünüz?
{Öldürmem}Bitti
Bye
SEVİLİYORSUNUZ♥