Slm
Nbr
Pki
Bb
--------
+Ömrün boyunca sağır olmak mı yoksa ömrün boyunca kör olmak mı?
{Kör olmak}+Diyelimki bir ünlüsünüz ne tür şarkılar yapardınız?
{Rap yapardım}+Bir gün evden atıldınız ve yağmurdan dolayı çoook üşüdünüz bir evsiz size yorgan verdi ama yorgan kirli baya kirli yorganı alırmısınız?
{Evet}+En sevdiğiniz idolünüz mü ölsün yoksa masum bir yavru kedi mi?
{Zor :(}+Diyelim ki harika şiirler yazdınız ve bunları deftere yazıp tek bir kişiyle paylaştınız ve daha sonra paylaştığınız kişi şiirlerinizi çalıp ünlü oldu be yaparsınız?
{Öbür tarafta görüşürüz ;)))}+Diyelim ki telefonunuza bir mesaj geliyor "Seni takip ediyorum. Bunu birine söylersen ya sen yada söylediğin kişi ölür. Sadece hiçbir şey yokmuş gibi davran. Seni seviyorum;)" pkiii ne yaparsınız?
{Ya bir sg}+Ailen galerindeki bütün fotoğrafları görsün mü yoksa wattpadde okuduğunuz bütün kitapları mı görsün?
{Galerimi görsün onları açıklarım ama wattpad uh masum deil}+Diyelim ki bir katilsiniz mahkümunuza ne yaparsınız?
{İlk önce vücuduna kesikler atarım işkence için sonra bacağını keserim sonra karnını keserim bağırbaması için ağzını keserim en son boynunu kesip öldürür sonrada organlarını incelerim :)}+Bir yazar olsanız hangi konuda kitaplar yazardınız?
{Korku ve cinayet}+Ailene ne demek istersin?
{Why?}+Silah mı bıçak mı?why?
{Bıçak çünkü daha fazla açı verir ve hemen öldürmez}+Bundan önce başka bir hayat yaşadığınıza inanıyor musunuz?
{Bilmem}-------
×-×
SEVİLİYORSUNUZ♥