Son zamanlarda moralim bozuk bu yüzden yazamadım neyse boş yaptım özür dilerim
Başlayalım.×İnsanların sizi anladığını düşünüyor musunuz?
{Hyr}×Birini öldürseniz ne yaparsınız?
{İlk önce şok olurum ama sonra delilleri ortadan kaldırırım}×Birisi gelip katil olucaksın dese ne dersiniz?
{Tmm}×En sevdiğiniz kişi gözlerinizin önünde intihar etse ve son sözü "senide bekliyor olacağım" olsaydı ne yapardınız?
{Yaşamış biri olarak "tmm" derdim}×Bir kitap buldunuz yazarı falan yok kitabın ismide yok okuyorsunuz ve bu kitaptaki anlatılan karakterin siz olduğunu öğreniyorsunuz ne yaparsınız?
{Son sayfaya bakarım}×Kaçırıldınız ve katiller size iki farklı ölüm teklif edio organları çıkarılarak ölme veya ölene kadar elektrik yemek?
{Organlar çıkarılarak ölmek}×Uyandığınızda bir ayinin ortasında olduğunuzu görseniz neyaparsınız?
{Ne olduğunu anlamaya çalışırım}×Bür gün uyandığınızda dünyadaki tek kişi olduğunuzu öğrenseniz ve bir odadayken kapı çalındığını duysanız ne yaparsınız?
{Kapıyı açarım}×Telefonunuza "ölmek ister misin ciddiyim" diye bir mesaj gelse ne yaparsınız?
{Takmam}×Sence dünya nie yok oluyor?
{İnsanlar yüzünden}Bitti. Bir şey sorucam böyle kendi cevabımı yazıyorum ya rahatsız oluomusunuz yani kafanızı karıştırıyomu?
SEVİLİYORSUNUZ♥