5

1K 41 31
                                    










#

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.














#







Yoğun smut içerir. Rahatsız olanlara duyurulur!!!
Oy ve yorumlarınızı beklerim 🥰



















Diamond elinde su bardaklarını taşıdığı tepsiyle salona doğru ilerledi. Açıkçası keyfi yerindeydi. Fakat Jungkook ile yaşadıkları çekimden sonra hala tam anlamıyla kendine gelememişti. Gülümseyerek karşısındaki sekiz erkeğe sularını ikram etti.

"Herkes iyi değil mi? Bir sorun yaşadınız mı?" Sorduğu soruyla bütün dikkat Diamond'a döndü. Zaten genç adamların hepsi bu seksi sarışın kadını incelemekle meşguldü. Öyle ki grubun en küçüklerinden olan Taehyung ve Jimin gözünü kızın vücut hatlarından alamıyordu. Jungkook ise ağabeylerinin bu halini gördükçe istemsizce sinirleniyordu. Daha birkaç dakika önce bu güzel kadının tenini tatmıştı. Ne hakla ağabeyleri onun tattığı tene bu denli iştahla bakabiliyordu ki? Gerçi bu güzel kadının tenini tattığından diğerleri bir haberdi, ama yine de böyle bakmaları hoş değildi.

"Bir sorun yok güzelim. Herkes iyi. Zaten sen aradığında çocukların hepsi yanımdaydı. Olayı anlatabilir misin? Neler olduğunu merak ediyorum." Diamond ağabeyinin bu sakin ve kontrollü yaklaşımıyla bir kez daha ona hayran olmuştu.

"Biliyorsun seninle konuştuktan sonra dans etmeye gittim. Daha sonra pistte Jungkook ile tanıştık. K-pop müziğine olan ilgimi biliyorsun onu tanımam zor olmadı. Üstelik kendileri farkında değil sanırım fakat Türkiye'de oldukça ünlüler." Son cümlesini kurduktan sonra bütün üyelerle göz teması kurdu ve gözü en son Jungkook da durdu. Ona ima ile gülümsedi. Jungkook tanınmayacaklarını düşünerek hareket etmişti, fakat hata yapmıştı.

"Burada bu kadar çok tanınacağımızı tahmin etmemiştik açıkçası." Diamond gözlerini Jungkook'tan çekip ona mahçup gülümsemeyle bakan yanık tenli adama çevirdi. Tam ismini hatırlayamasa bile sahne isminin V olduğunu biliyordu.

"Sahne isminiz V'ydi değil mi?"

"Ah evet. İsmim Taehyung. Bana Tae diye seslenebilirsin." Diamond bu kare gülüşlü adamın onunla sizli bizli konuşmamasına sevinmişti. Bu tarz resmiyetlerden hoşlanmazdı. Fakat yetiştirilme ahlakına göre karşısındaki insan resmiyeti bozmadığı sürece resmi kalmayı sürdürürdü.

"Ah evet Tae memnun oldum. Ve emin ol burada konser verseniz bir kaç saatte biletleriniz sold out olur. Muhteşem bir hayran kitleniz var. Hayranlarınız olduğu kadar antileriniz de mevcutmuş. Buna da bu gece maalesef ki şahit oldum."

"Nasıl yani?" Namjoon grubun lideri olarak istemsizce konuşmaya dahil olmak istemişti. Karşısındaki kadın çok alımlı ve çekici olabilirdi. Fakat grubun art niyetini düşünen bir gazeteci de olabilirdi. Tek kaşı sorgulayıcı şekilde kalkmıştı bu yüzden. James dostunun kız kardeşi gibi gördüğü kıza bu şekilde yaklaşmasından dolayı hafif bir telaşa girmişti.

My Time • Diamond | Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin