נקודת מבט בלה
הכל קרה בתנועה איטית. רגע אחד הכל היה בסדר. כולם חייכו כשפתחתי את המתנה הבאה שלי. אצבע אחת שהחליקה שגרמה לטיפה אחת של דם ליפול על השטיח. פתאום אדוארד היה מלפני מגונן עליי. ג'ספר רץ לכיוונו העיניים הפראיות שלו מרוכזות בי. ג'ספר זרק את אדוארד הצידה והתקדם לעברי. לפתע הרגשתי כאב חד בגרון שלי. צרחתי עד שהלב שלי הפסיק לפעום והכל נהיה שחור.
התעוררתי במקום חשוך ליד נהר וסירת משוטים. היה שם מישהו שהציג את עצמו בתור כארון שלקח אותי מעבר לנהר. הוא אמר לי שהיינו בעולם התחתון בשאול שנשלט על ידי האדס. ברגע שהוא אמר את זה הכל חזר אליי חזרה. אני לא איזבלה סוואן. אני איזי די אנג'לו נסיכת המתים, וחצויה
נקודת מבט ניקו
ביליתי בחוץ עם פרסי ואנבת' כשזה קרה. חשבתי על מה שקרה לאיזי ולביאנקה. ביאנקה נהרגה על ידי מפלצת בגלל שהיא הקריבה את עצמה בשביל המסע. איזי עדיין בחיים אבל היא לא עצמה. כשנלחמנו נגד טיטאן עם אבא שלנו בשאול, איזי נדחפה לנהר הסטיקס ואיבדה את הזיכרונות שלה. הדבר הכי טוב שאבא יכול היה לעשות בשבילה זה לתת לה חיים אחרים. הוא הפך אותה לאיזבלה סוואן הרגילה ושלח אותה לפורקס, וושינגטון בגלל שיש שם ערפדים ידידותיים שיכסו את הריח שלה בתור חצויה. זה היה לפני שישה חודשים. הסיבה היחידה שאני במחנה היא בגלל שאני לא מאמין יותר שיש עוד דרך להחזיר את ביאנקה חזרה. הייתי מחפש אחרי איזי אבל האדס אסר עליי.
מעדתי ונפלתי כשהרגשתי את זה. מוות. לא רק של אף אחד אלא של איזי. עברתי במסע צללים לארמון השאול. ראיתי את אבא שלי נסער וידעתי שזה נכון. איזי הייתה הילדה האהובה על האדס מכולנו. לא היה אכפת לי; כולם אהבו את איזי. יכולתי להצליח להוציא רק מילה אחת מהפה שלי. "איך"
"עשיתי אותה מגושמת" הוא אמר. "היא חגגה את יום ההולדת המזויף שלה. היא קיבלה חתך מנייר כשהיא פתחה מתנה ליד הערפדים ואחד מהם לא היה יכול לשלוט בעצמו והוא הרג אותה" הוא עצר. "תחזיר אותה לחיים. יש לך את הרשות שלי והיא זוכרת את הכל, עכשיו לך". הקשבתי לו והלכתי במסע צללים לאחותי. היא חייכה כשהיא ראתה אותי
"Ciao fantasma re". היא בירכה אותי. אהבתי את הבדיחות שלנו.
"Ciao principessa dei morti". השבתי "Torniamo al campo" הושטתי את ידי והיא לקחה אותה. עברנו במסע צללים בחזרה למחנה האהוב עלינו.
"Ciao fantasma re". (שלום מלך השדים)
" Ciao principessa dei morti". (שלום נסיכת המתים)
"Torniamo al campo" (בואי נחזור למחנה)
YOU ARE READING
חזרה מהמתים והסטיקס
Fantasy(קרוסאובר פרסי ג'קסון ודמדומים) כשג'ספר תוקף את בלה היא מתה ויורדת לשאול. שם היא נזכרת במי היא באמת איזי די אנג'לו, בת האדס והתאומה של ניקו. הזיכרונות שלה נלקחו כשהיא נדחפה לנהר הסטיקס במהלך קרב אז כארון והאדס שולחים אותה לפורקס כדי שהערפדים יסוו את...