היום זה היום! אני סוף סוף הולכת לראות את אהבת חיי הבעיה היחידה שלי היא שהחברים שלי אמרו שהם חייבים לבוא כדי לוודא כדי שלא נמשוך תשומת לב לא רצויה כשהתחלנו ללכת מחוץ לגבולות המחנה לכיוון האופנועים שלנו. אח שלי ניקו בזמן שפרסי ואנבת' עלו על האחרים ואחרי לא הרבה זמן היינו קרובים לסנטרל פארק הייתי אפילו יותר מתוחה לראות את אדוארד מאשר מקודם.
נקודת מבט טניה
לא הזונה הקטנה הזאת לא יכולה להתקרב כדי לאשר את זה, ביקשתי מחבר קרוב שישלח כמה מבקרים לא צפויים לפגישה הקטנה שלהם. נראה מה אדוארד יחשוב כשיראה את בלה הקטנה והתמימה שלו מוציאה את החרב שלה (צחוק מרושע).
נקודת מבט אדוארד
אני לא יכול לחכות לראות את היפהפייה שלי בפעם הראשונה מאז ה-'מוות' שלה. הסתובבתי והסתובבתי וחשבתי על עוד שאלות בשבילה לדוגמה למה היא לא ניסתה ליצור קשר למה היא לא יכלה להגיד לי שהיא בחיים אני אגלה את הכל בקרוב!
כמה שעות לאחר מכן...
נקודת מבט איזי
החברים שלי ואני הלכנו לכיוון סנטרל פארק וחיפשנו. אמרתי לחברים שלי לחפש מישהו שבולט בשטח כשאנבת' הצביעה לכיוון אהבת חיי, אמרתי להם במהירות להתרחק והלכתי לספסל שהוא ישב עליו. כשהוא ראה אותי הוא קם וחיבקנו אחד את השני והלב שלי הרגיש שהוא שלם שוב (זה מה להיות בלי בן הזוג שלך עושה). כשהוא לבסוף שחרר התיישבנו והוא אמר "איך את בחיים?" לא הייתי מופתעת והגבתי "אני בת האדס ואחי הוביל אותי מהעולם התחתון." יכולתי לראות בעיניים שלו שהוא היה מבולבל אז נכנסתי עמוק יותר "האלים היוונים הם אמיתיים ויש להם ילדים עם בני תמותה הם נקראים חצויי דם."
התשובה שלו הייתה "חשבתי שצ'ארלי היה אבא שלך?"
"האבא המאמץ שלי" השבתי ואז הוא הניד בראשו ובשאר הזמן דיברנו על כמה התגעגענו אחד לשנייה ומה עברנו קמנו לעזוב וראיתי שור ברונזה התחלתי לרוץ במהירות מבלי להיפרד. ידעתי שהוא עוקב אחריי וכשהחברים שלי הצטרפו, הגענו לשור שהיה בסמטה חשוכה, כולנו עצרנו וראינו עוד שלוש מפלצות שמעולם לא ראינו קודם לפני ששמעתי את פרסי ממלמל לא אדוארד שאמר מה זה לעזאזל לפני שהספקתי להסביר השור התחיל לתקוף שלפתי את המגן והחרב שלי מתוך אינסטינקט והתחלתי להעסיק אותו בזמן שאנבת' זרקה עליו פגיונות לחולשה שלו, שכחנו גורם אחד... אדוארד היה מאחורי הכתף שלי צעקתי "דברים כאלה קורים כל הזמן... אל תדאג אנחנו מאומנים בשביל זה!" הוא הנהן בראשו בתשובה במבט עצבני על אנבת' שזרקה את הפגיון שלה והרגה את השור טיפלנו במהירות בשלושת המפלצות האחרות שלא היו חמושות.
נקודת מבט ניקו
לראות את האושר של האחות שלי נהרס על ידי מפלצת מברונזה מטופשת. אני יהי הכנה. אני חושב שאדוארד ואיזי ממש טובים ביחד ועכשיו זה עשוי להסתיים כי אנחנו לא יכולים לעבור יום מחורבן אחד מבלי שירדוף אחרנו משהו שמנסה להרוג אותנו.
נקודת מבט אדוארד
עמדתי מאחורה והסתכלתי על בלה נלחמת בשור מכני ענק היא הייתה מאוד מיומנת, היא לא פספסה את העובדה שדאגתי שהדבר הזה יהרוג אותה היא נזכרה שהייתי שם היא הבהירה שזה קורה הרבה זה שהיא נאבקה במפלצת הבחנתי בהבדלים גדולים מבלה הישנה היו לה עיניים ענבר זהובות, חיוורת היא כמעט נראתה כמו ערפד אבל היא לא, אני לא מבין למה היא שיקרה.
אני ממש מתלבטת אם להמשיך את הסיפור... זה לא מרגיש הסגנון שלי ...
YOU ARE READING
חזרה מהמתים והסטיקס
Fantasy(קרוסאובר פרסי ג'קסון ודמדומים) כשג'ספר תוקף את בלה היא מתה ויורדת לשאול. שם היא נזכרת במי היא באמת איזי די אנג'לו, בת האדס והתאומה של ניקו. הזיכרונות שלה נלקחו כשהיא נדחפה לנהר הסטיקס במהלך קרב אז כארון והאדס שולחים אותה לפורקס כדי שהערפדים יסוו את...