מעשים

321 19 6
                                    

נקודת מבט אדוארד

כשבלה מתה הפסקתי לחיות כמה פעמים ניסיתי ללכת לוולטורי אבל אליס תמיד עצרה אותי. קארלייל אמר לי שהוא כבר איבד את בלה ולא רצה לאבד גם אותי. ההלוויה שניתנה לבלה תמיד תיחרט במוחי

פלאשבק

כולנו הלכנו לכנסייה בשקט והתיישבנו. ואז הכומר התחיל לדבר. קארלייל עלה על הבמה והסביר לכולם שבלה ניסתה ללכת בעקבים של אליס ומעדה ונפלה במורד המדרגות. קארלייל אמר שהוא עשה את כל מה שביכולתו כדי להציל אותה (מה שבאמת היה נכון) ושכולנו נתגעגע אליה. ואז צ'ארלי והתחיל לדבר על איך הוא לא בילה מספיק זמן עם הילדה הקטנה שלו. ואז זה היה תורי. הלכתי לאט לא מסוגל להסתיר עד כמה עצוב אני באמת. אמרתי להם שבלה ואני התאהבנו ושכבר התחלנו לתכנן תוכניות לעתיד. כולם היו עם דמעות כשסיימתי.

סוף הפלאשבק

עכשיו אנחנו בניו יורק ואני אף פעם לא זז חוץ מהזמן שהאחים שלי מכריחים אותי לצוד.

נקודת מבט אליס

אני מרגישה כל כך מטומטמת. לא שמתי לב ובגלל זה איבדתי את אחותי. הייתי צריכה להבין שמישהו מגושם כמו בלה ימצא דרך כלשהי לפגוע בעצמו. אם רק החזיונות שלי היו מהירים יותר, אז הייתי יכולה לעצור את ג'ספר. לא דיברתי עם ג'ספר כל היום שאחרי עד שהבנתי שזאת הייתה האשמה של כולנו. כולנו היינו קצת צמאים כשהדם של בלה טפטף וג'ספר ניסה לשלוט באיבוד השליטה לדם של כולנו כמו כן את של עצמו. אני לא יודעת מה לעשות. יש לי את ההרגשה המוזרה הזאת שבלה עדיין בחיים. אבל אין לי יותר חזיונות שלה אז אני יודעת שזה לא יכול להיות נכון. זה גורם לי להרגיש אפילו רע יותר שהסיפור כיסוי שלנו גורם לזה להישמע כאילו זאת אשמתי שבלה מתה. כל כך הרבה אנשים בהו בי כשהיינו עדיין בפורקס. אפילו בשביל קאלן זה היה דיי קשה להתעלם. במיוחד שאני יכולה לראות מה הם הולכים לעשות לפני שזה אפילו קורה כמו גם דברים שהם מתכננים לעשות אבל משנים את דעתם. הלוואי ובלה הייתה כאן. אני באמת רוצה את אחותי בחזרה.

נקודת מבט ג'ספר

כל זה קרה באשמתי בלה נהרגה בגללי. אפילו אליס לא מדברת איתי אפילו קצת. אני יודע שאדוארד לעולם לא יסלח לי ואני לא מצפה ממנו שיעשה את זה. אני לא אסלח לאף אחד שיפגע באליס שלי. בגלל זה אני לא סולח לעצמי. המשפחה שלנו לא מחזיקה יותר, בלי בלה. אדוארד לא צד אלא אם כן אנחנו מכריחים אותו, אליס לא עושה יותר קניות, קארלייל מבלה את כל הזמן שלו בבית החולים, אמט לא מתאבק עם דובים יותר, אסמה לא משפצת מחדש בתים, ורוזלי... רוזלי לוקחת את זה הכי קשה בגלל שהיא אף פעם לא נתנה לבלה סיכוי.

פלאשבק

היום אחרי שבלה מתה היה לילה שקט. כולם כעסו עליי בגלל מה שעשיתי פתאום הרגשתי גל של דיכאון ממישהו בלתי צפוי. רוזלי. פניתי אליה מכיוון שאמט לא היה כאן. "אני יודע שאני כנראה האדם האחרון שאת רוצה לראות , אבל את בסדר?"

חזרה מהמתים והסטיקסWhere stories live. Discover now