4.

38 2 0
                                    

,,Prosím nezabijejte mě !" vykřikla jsem. Jeden kluk ke mě přistoupil a díval se mi přesně do očí.

Ráno jsem se vzbudila ve své posteli a nic jsem si nepamatovala,co jsem včera dělala.

Den začal úplně stejně jako vždy, jen jsem měla  modřiny u krku a pořád jsem si kladla otázku,co se mi stalo.Rita se na to podívala,tvářila se hodně divně a nechtěla mi říct od čeho to může být.

Chystala se velká párty na oslavu narozenin a já s Ritou jsme byli pozvány. Já měla tolik šatů,ale nemohla jsem si vybrat.Nakonec jsem si vybrala nějaký červený šaty se trpitkama kolem pasu.

Bylo už 8 hodin večer a šli jsme do velká chatky u lesa,byla strasidelna,ale kde jinde udělat mejdan,aby to nevěděli vedoucí tábora.

,,Už jsem tu !!" vykrikla jsem tak hlasitě,všichni se otočili a smáli se i já. Udělala jsem dobrý dojem ,ale jak jsem byla tak sebevedoma tak jsem si nevšimla i schodu .Upadla jsem na zem. To byla ale rána. Mark mě přišel zvednout.Jak mi podával ruku a já se chytla zjevila se mi vidina. Byla jsem oprena kolem stromů a před sebou měla osobu,která potom mě kousla do krku. Bylo to jako by se mi to opravdu stalo.

U baru jsme si dali pár drinku se všemi lidmi. Šla jsem na záchod a vidím holku,která krvácí se zápěstí.Měla to jako kousnutí od zvířete. Snažila jsem se jí nějak pomoct,ale už byla mrtvá. ,,Rito?"zavolala jsem. Rita přiběhla a já tam brecela jak malé dítě.Pořád jsem se jí snažila rozdychat,ale Rita jen přihlížela.,,Kelly už toho nech,je mrtvá!'' řekla mi. ,,To nemůže být pravda."řekla jsem si. Tu holku jsem neznala,ale pořád jsem myslela na její rodinu.Jak to vezmou??? Tolik otázek jsem měla v hlavě,ale nikdo na ně nemohl odpovědět.

V chatce potom došlo ke rvačce. Henry šel za mnou a řekl: ,,Za to můžeš ty!"

Za chvili  jsme uslyseli zvuk sireny,přijela sanitka a policie. A všichni byli pryč.

V jiném světěKde žijí příběhy. Začni objevovat