Tábor konečně končí a ja se teším domu až si lehnu do sve postele.Poslední den ,kdy jsme odjížděli jsem našla dopis u me na stole.Byl to dopis od Marka.Četla jsem,že mu moc chybim nakonci bylo jeho číslo.To si snad dela ...... To si mysli,že mu kleknu k moham a budu prosit at se mnou chodito snad nemysli važně. Chtela jsem ho ale videt a moc bych ho rada obejmula,ale nechci k němu zase citit lasku to nechci.Mohlo by to skoncit tak jak minule.Nechci mit zlomene srdce...
Domluvila jsem si s nim schuzku v Utery v 9 večer.. Dokonce měl v telefonu hezky hlas. Nebo jsem něco vypila a ted jsem mimo ? Nalíčila jsem se a vzala si černé šaty až po kolena. Vypadala jsem docela slušně.,, Crcrcrcrcrc" uslyšela jsem zvonek u dveří.Sla jsem mu hned otevrit. ,,Ahoj." dal mi kytku a sel dal do meho bytu. když jsem zavrela vzal mě za rukou a začal libat.Nemohla jsem ho od sebe odtrhnout,ale podařilo se mi to.. ,,Co to delaš ses snad blbej !!! " Ješte mi k tomu řekl,že ho ta jeho opustila a potreboval se nejak odreagovat. Myslel si,že když ke mně prijde tak mu hupnu do naruče.
Pustili jsme si televizi a jedli jsme bramburky,no spis jen ja.. On spiš krev. Chtěla jsem vědět proč šel zrovna za mnou,když vi,že ho od doby,kdy jsem si myslela,že mezi nami něco je, nesnaším! Ale byl krasnej,hezky se upravil. Mluvil neco o tom že se potreboval nekomu sverit,protože ani s Henrym se nebavi. Uz dlouho se spolu nebavili..