Cześć nazywam się Hikari i wam coś o sobie opowiem. Zacznę od tego że jestem zwykłą dziewczyną która w odróżnieniu od postaci z anime, które mają niezwykłe przygody ja mieszkam w Polsce. Wiem że moje imię jest japońskie, ale to tylko dlatego, że moja mama ma na tym punkcie bzika. Sushi, cosplay, anime, manga po prostu wszystko co jest związane z kulturą Japoni. Nie dziwię się mojej mamie, ja też lubię ten kraj, a zwłaszcza Tokio.
Chciałam się kiedyś tam przeprowadzić i nie miałabym problemu z imieniem, w sumie z nazwiskiem też nie, bo mama zmieniła swoje nazwisko jeszcze zanim się urodziłam na Nagjimi. Więc jak widać nie byłoby problemu z przeprowadzką nazywając się Hikari Nagimi. Z językiem też nie byłoby problemu bo już się nauczyłam. Chyba jedynym problemem byłaby moja „URODA", bo nie mam odpowiedniego wyglądu.
Ok wystarczy może trochę mniej o mojej chęci życia w Japonii tylko zacznijmy powoli moją historię BARDZO POWOLI. Więc moją ulubioną rzeczą z Japonii jednak pozostaje anime. Wiem że to historie w dużej mierze o ile nie całkiem wyssane z palca, ale mimo to też chciałam przeżyć jakąś z takich przygód. Niestety tak to nie działa więc się poddałam i wróciłam do rzeczywistości, co nie trwało długo. Więc od początku...
CZYTASZ
Moja historia (elfy, wróżki)
Fantasyopowieść pisana w podstawówce, gdy miałam fazę na bajkę "Mia i Ja", więc jest nią bardzo inspirowana. powodzenia w czytaniu <3