Era o zi de duminica cand Mercur statea in casa si dormea.
Dupa ce dormea mercur s a trezit si dupa s a culcat inapoi pt ca nu avea motiv sa se trezeasca. Mercur... el nu traia el doar.. exista. Viata lui era una foarte trista pana cand... deodata aude un sunet. Se auzea ceva gen brrrrrrr si prima data isi verifica vibratorul ce l a furat de la cristi pt ca cristi il folosea prea des. Nu era aia. Era telefonul lui. Era un mesaj pe instagram. Mercur era incremenit. Intreaga natura oribita in jurul lui... sau mai bine mercur orbita in jurul intregii naturi finnd un martor omniescent si omniprezent a intregului univers, calatorind de la inceputul universului cand a avut loc bigbang ce este o explozie de bilioane de wati pana la sfaristil universului cand toate fiintele vor murii si dupa stele vor murii si va fi doar intuneric. Si mercur. Acolo. Existand intr un intuneric absolut. Un abis nesfarsit.
Mercur era anemic si cand s a ridicat djn pat i a facut capu brbrbrb skrkshejdn si de asta vedea negru.Mercur isi verifica telefonul. Era un mesaj de la... MERCUR?Mercur nu stia ce se intamplase. Era un mesaj de la el din viitor stai ce. XXXTENTACION TRAIESTE? DEFAPT ESTE INCHIS SI TINUT PRIZONIER INTR UN BUNCAR DIN RUSSIA????
OARE VOR REUSII MERCURE SI PR0CRISTI SA L SALVEZE PE XXXTENTACION? Aflati in capitolul urmator.
CITEȘTI
Viata lui Mercurw si pr0cristi.
FanfictionFiti martoti la o serie de evenimente reale si pline de emotii inspirate din intamplari adevarate din viata lui mercurw si pr0cristi si pritenii lor virtuali.