1.Καλύτερα να πέθαινα

717 29 1
                                    

Ξύπνησα νωρίτερα απ'οτι συνήθως, έβαλα τον καφέ μου στο αγαπημένο μου φλιτζάνι και καθησα αναπαυτικά στον καναπέ.

Χασμουρίθηκα και κοίταξα την ώρα πίνοντας τον ζεστό καφέ κοιτώντας...το τίποτα

Μαζεψα γρήγορα τα πράγματα μου και βγήκα τρέχοντας προς το αυτοκίνητο του, βλέποντας τον να με περιμένει, όπως άλλωστε κάθε μέρα.

Άνοιξε την πόρτα και βγήκε για να μου χαρίσει μια ζέστη αγκαλιά και ένα φιλί για καλημέρα.

-"Πώς κοιμήθηκε ο άγγελος μου;" ρώτησε τρυφερά και μου χαιδεψε τα μαλλιά

-"Όχι και πολυ καλά. Η δουλειά έχει αυξηθεί τώρα τελευταία." απάντησα και άνοιξα την πορτα του συνοδηγού, βάζοντας την ζώνη ασφαλείας.

Έβαλε μπροστά το αυτοκίνητο και κοίταξα έξω από το παράθυρο.

Έπειτα, γυρισα και τον κοίταξα.

Χαμογελασα και αφησα ένα τρυφερό φιλί στο μάγουλο του.

Δεν μπορούσα να εξηγήσω πόσο πολύ αγαπούσα αυτόν τον άνθρωπο.

-"Για κάποια που δεν κοιμήθηκε καλά, ορεξούλες έχεις" με πειραξε και σταμάτησε το αυτοκίνητο του, μπροστά από την εταιρεία που δούλευα.

Τον φίλησα πεταχτά στα χείλη και τον ευχαρίστησα για την βόλτα.

-"Πάρε με, για να έρθω να σε πάρω. Καλή σου μερα άγγελε " μου έκλεισε το μάτι και είδα σιγά-σιγά το αυτοκίνητο του Πέτρου να απομακρύνεται.

Μπήκα μέσα στην εταιρεία και περίμενα υπομονετικά το ασανσέρ.

Πάτησα το κουμπί για τον 2ο όροφο και χαιρέτησα τα άτομα που γνώριζα.

Άχ,μα την υπέροχη μέρα-

-"Άρτεμης πήγαινε τα χαρτιά στο γραφείο του Αντωνίου και γρήγορα. Άκουσα πως θα απολύσει άτομα. Αλλά όχι εσένα. Κάνεις την καλύτερη δουλειά "

Άργησα να μιλήσω τελικά

Την ευχαρίστησα με σφιγμένο χαμόγελο και αφου χτυπησα απαλά την πορτα, μπήκα μέσα.

-"Τα έγγραφα που ζητήσατε." άφησα απαλά, με μεγάλη προσοχή τα έγγραφα και του χαμογέλασα, προσπαθώντας να φανώ γλυκία

Σε παρακαλώ μην με απολύσεις-

-"Σε ευχαριστώ Άρτεμης. Μπορείς να καθήσεις για ένα λεπτο;" με ρώτησε, καθώς ένοιωσα την ανάγκη να ικετέψω για την θέση μου.

Καθησα στην καρέκλα απέναντι του και τον κοίταξα, επαγγελματικά- μόνο που η έκφραση μου μόνο επαγγελματική δεν θεωρούταν- σαν κουτάβι που δεν ήθελε να κοιμηθεί έξω

Troubles in paradiseWhere stories live. Discover now