/o 10 let později/
,, Thiro? Thiro! Ach tady jsi.“ řekla Raira. Thira se ale neotočila a šla dál.,, Musíš tam jít Thiro. Vím že se bojíš, ale nemůže to být zas tak zlé, ne?“ mrskla ocasem, když jí doběhla. Thira se najednou zastavila. Raira měla pravdu. Nikdy by tomu neutekla, a navíc to je její povinnost.
,, Omlouvám se... Že jsem tě ignorovala.“ šmikla ušima. Otočila se směrem k ní a zhluboka se nadechla.,, Tak tedy, pojďme.“ řekla napůl smutným hlasem. Raira se na ní podívala a trochu jí popostrčila.,, Však to zvládneš.“ mírně se usmála. Thira jí úsměv oplatila také, avšak s velkými obavami.
,, Vítejte. Dnes jsme se tu sešli, abychom vyřešili dvě věci. Jedna z nich je dobrá a druhá špatná. Začněme tedy tou špatnou. Jistě jste si všimli, že v korytě je čím dál tím míň vody. Nikdy jsme na tuto pohromu nebyli připraveni. Pokud to takhle půjde dál, budeme se muset přestěhovat.“ Celý dav byl zaskočen. Všichni si cosi šeptali, ale velitel je musel okřiknout, jinak by propukla panika a to nikdo nechce.
,, Ještě než se rozprchnete, dnes večer se tu sejdeme. Má dcera se stane Farwou a příjem její nové jméno, které jí sám klan vybere. Nyní můžete pokračovat v práci.“ otočí se a hrdě odejde z Vlčí Skály.
,, Thiro! Chyběla jsi mi tu. Musel jsem začít bez tebe. Doufám, že mi večer takhle neutečeš!“ mrskl ocasem a vážně se podíval na tygřici. Thiara se podívala zklesle na zem, a odešla do svého doupěte. Lehla si na písek a položila si hlavu na tlapky. Její sen nikdy nebyl se stát velitelkou. Chce být volná. S tímhle postavením by byli jen povinnosti.
/k večeru/
Thira ležela na stejném místě a stále přemýšlela o tom, jak nebýt velitelkou. Oddychla si. V tom ale uslyšela kroky. Podívala se před sebe, ale nikdo tam nebyl. Proto si zase lehla. Poté ale uslyšela ty kroky zas. Thira se zvedla a naštvaně vyšla ven z doupěte. Podívala se doleva i doprava, ale nikde ani ň. Když už se chystala jít zpět do doupěte, zaslechla křik. Otočila se a vyděšeně se podívala na krajinu. Nemohla věřit svým očím.
... Pokračování příště....
ČTEŠ
Elementy života - Kletba
AdventureKlan má nového velitele, ale s tím přichází i další problémy. Že skály života se ztratí jeden z Elementů. Co to znamená? Kam zmizel? Co bude pak? (příběh je o drakotygrech)