Selamlar, selamlar 💕Lafı uzatmayacağım, umarım beğenirsiniz farklı bir hikaye olacağını düşünüyorum öyle işte..
✨
🧙🏻♀️Başlangıç tarihileriniz buraya lütfen↪️
Oy ⭐ ve yorumları unutmayalım 💬
✨
"Cidden bu kaçıncı kaçırdığın damat adayı? Ailenin artık görücü usulü koca bulmaya çalışmaktan göbeği çatladı. Ben bütün arkadaş ordumu seferber ettim seni evericem diye Mila."
Yine bir koca bulma merasiminde gelmiştim ve sonuç ELDE YOK KOCA.
"Olmuyor nababilirim. Ya karşı tarafta ya bende hep bir sorun oluyor. Hep eksik hissediyorum."
Ama bu seferki benim suçum değildi vallahi adam sanki izdivaç programına çıkışmışız aramızda paravan varmış gibi beni sorguya çekmişti.
Bir havalar bir havalar, parası olduğu için kendinde delicesine, dışı dolu içi boş bir özgüven vardı. Onu kabul edeceğimden o kadar emindi ki bu beni çıldırtmıştı.Hele birde normal bir konu konuşmaya çalışırken lafa girip evim var, arabam var, oyum var, şunum var gibi milyon kez anlatmıştı. Parası olabilirdi ama ben bir mal değildim. Onun cebindeki kağıt parçaları kadar değersiz hiç değildim.
'Bu toplum bu kafadayken ileri gitmemiz imkansız. Parası olan doğrudur, haklıdır dimi kimse ona hayır diyemez. Oldu canım ya yok öyle dünya. Üzgünüm tatlım sert kaya çarptın. Sen zenginsin diye ben seni kabul ederim öyle mi?! Kime ne anlatıyorsam beyni parayla kaplanmış algıları kapanmış şey seni.' deyip masayı terketmiştim. Gitmeden hesabı da ödemiş onun çirkin parasını boğazımdan geçirmemiştim.
Maddiyata önem verecek kadar kalbimi kaybetmiş değildim.
Kalbimi parayla takas etmezdim. Ben düşüncelere dalmışken Ceylin'in tekrar konuşmaya başlamasıyla yorgun bakışlarım onu buldu."Yok var sende bir basiretsizlik. Hocalara gidip seni okutturduk bile ya. Aklıma bir şey daha geliyor ama.." dedi kararsız bir bakış atarak bana.
"Ne geliyor?" Hafifçe yerimde kıpırdandım, oldukça meraklanmıştım doğrusu.
"Acaba sana biri büyü felan mı yaptı ya da ne bileyim geleceğini görmek için bir büyücüye mi gitsek? Eğer ömrün boyunca tek tabanca takılacaksan bilelim. Sende kedi depolamaya başlarsın yavaştan. Yaşlılığında ihtiyacın olacak."
İşi dalgaya vurmasını dikkate almadan konuştum. "Bu deli saçması Ceylin."
"Aynen ya saçmaladım." dedi saçını karıştırırken.
"Neyse ki bizde deliyiz." Sözlerime ikimizde sırıttık. Bu dünyada iki deli bir araya gelince ortam tımarhane olmaktan kurtulamazdı. Bakalım bu deliliklerim günün birinde başıma ne işler açacaktı.
"Hadi gidelim o zaman ne duruyoruz?" diyen Ceylin'e hırkamı giyerek yanıt verdim.
🔮
"Şimdi şöyle Büyücü Hanım bu arkadaşıma a'dan z'ye tüm erkek modellerini gösterdik ama bir türlü olmuyor kız 26 yıllık hayatında yalnız. İnanabiliyor musunuz YALNIZ. Anaokulundan tutun üniversitesine ordan tutun iş hayatına kadar yalnız. Hep bir aksilik çıkıyor. Kurşun mu döktürmedik hocalara mı gitmedik ama yok bana mısın demiyor. Ailesi, ben, benim arkadaşlarım hepimiz işimizi gücümüzü bıraktık canım bahtsız arkadaşıma kısmet arar hale geldik. İnanmazsınız ama kısmet arama çalışmalarında dünyaya açıldık. Artık Nesrin Teyze gavur damat bile kabul ederim dedi. İnanın perişanız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahanda Aşk
Fantasy"Şimdi şöyle Büyücü Hanım bu arkadaşıma a'dan z'ye tüm erkek modellerini gösterdik ama bir türlü olmuyor kız 26 yıllık hayatında yalnız. İnanabiliyor musunuz YALNIZ. Anaokulundan tutun üniversitesine ordan tutun iş hayatına kadar yalnız. Hep bir aks...