2🔮İlk Bakış 🔮

165 20 21
                                    

Herkese merhabalar, umarım beğenirsiniz. Oyları ⭐ ve yorumları 📝💬 eksik etmeyelim lütfen ilham perileri için onlar şart 🌺 İyi okumalar 🔮

✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah alarmın sesini duyar duymaz heyecanla yataktan fırladım. Normalde bu alarm kaç kere ertelenerdi bilir misiniz?

Ama bugün o büyük gündü. Büyücüye gidicektim ve ormana. Yüzümü sıvazladım ve halime deli deli güldüm. Yaptığım büyük bir çılgınlıktı o kadar heyecanlanmıştım ki doğru düzgün gece uyuyamamıştım bile. Ceylin'i arayıp ona söylemek istiyordum ama beni asla göndermezdi biliyordum. Bu yüzden gizli kapaklı iş çevirmem gerekiyordu, üzgünüm Ceylin.

İlk baş odamdaki banyoma geçip bir duş aldım yüzüme nemlendirici bir krem yedirdikten sonra dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım.
Büyücüden sonra ormana gidecektim öyle değil mi? O zaman rahat birşeyler giymem daha mantıklı olacaktı. Omzunu dolabın kapağına dayayıp kısa bir kıyafetlerimi inceledim ve kombinime karar verdim. Tayt onun üstüne salaş ince bir kazak hemen üstüne de kot ceketimi dolabımdan çıkardım. Kıyafetleri çıkarayım derken tabiki de başka eşyalarda yerlere düşmüştü. Heyecanlıydım sonuç olarak ve tabi sakar.
Kuruyan saçlarımı at kuyruğu yaptıktan sonra hafif bir makyaj yapım. Tatatatamm işte şimdi hazırdım.

***

İçeri girdiğimde büyücü bana değil yine o ışıklı küresine bakıyordu. Boğazımı temizleyip dikkatini çekme çabası içine girdim yine bir sonuç elde edememiştim en sonunda kibarlığı bırakıp karşındaki koltuğa yayıldım. Sayamadığım saniyelerin sonunda pürüzlü sesi kulaklarımı tırmaladı.

"Gelmişsin." Başımı 'evet' anlamında salladım. "Evet, yani ben dediklerinizi düşündüm ve"

"Ve gitmeye karar verdin. Doğrusunu yaptın cesur kız. Yoksa hayatın boyunca yarım bir kalbe sahip olacaktın." Kararsız bir şekilde ona baktım.

"Bilemiyorum dedikleriniz biraz garip açıkçası ama yine de aklımda soru işareti kalmasını istemiyorum."

"Pişman olmayacaksın. Muhtemelen hangi orman olduğunu öğrenmek için geldin."

"Evet.." duraksadım "yani onun için."

"Kalbini dinle ben sadece ormanlık alan gördüm neresi bilemem belki başka bir şehirde belki de başka bir ülkede kim bilir?"

Şaşkınlıkla ona baktım başka bir ülke mi bu çok fazla değil miydi?

"Ama ben gidemem ki başka bir ülkedeyse yani."

"Neyse. Gel buraya." dedi huysuzca, merakla kalkıp yanına ilerledim.

"Şimdi gözlerini kapa." Anlamsızca baktım ona nedenini sormadan kapattım gözlerimi.

Ahanda Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin