2

283 26 23
                                    

Sabah çok zor uyandım, biraz geç kalmıştım . Erken kalkmaktan her zaman nefret ederim. Hazırlandım ve hemen çıkacaktım. Okulun yerini biliyordum çünkü daha önce gelmiştik buraya eşyaları tam olarak yerleştirmek için. Aşagı indim ve babamın bir adamla konuştuğunu fark ettim. İçeri girdim babam bizi tanıştırdı.Babamın çok eski bir dostuymuş. Adı David. Sonra babam kahve almak için mutfağa doğru ilerledi. O sırada David  bana "UYARILMIŞTIN!" dedi. Ah tanrım bu.. bu...Tam o an babamın mutfaktan "Hadi Daehyung, geç kalıcaksın" sesiyle dışarı fırladım. Okula vardığımda ders başlamıştı, geç kalmıştım. Bu ilk günümdü. Şimdi sınıfa girdiğimde herkesin gözü benim üzerimde olacaktı. Sanki uzaylı görmüş gibi bön bön bakacaklardı. Hiç hazmedemeyeceğim şeyler bunlar! Erken gelseydim bunlar olmayacaktı. Ne yapalım olmuşla ölene çare bulunmazmış! Sınıfın kapısına geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Hiç sınıfa bakmadım ama bütün yüzlerin bana dogruldugunu tabii farkettim. Sıska ve tombulca olan hoca gözlüğünü düzeltip bana dogru "Evet sınıfımıza yeni bir arkadaşınız katılmış. Lütfen boş bir yere geç. Şuanda önemli bir konuşma yapmam gerek. Sonra tanışırız Küçük Hanım! " dedi. Hemen boş bir sıraya doğru  ilerledim ve bacağını  uzatarak oturan sivri akıllılardan birinin ayağına takıldım. ( Tanrıımm bu bir şaka olmalııı ) Yandaki sıraya doğru tökezledim. Sınıf bir anda kahkahadan kırıldı. Tatlı pembe saçlı bir kız  " Aldırma onlara "  dedi ve yanına oturmam için bana işaret etti.  Yanıma geçtim. " Merhaba, ben Rose " dedi elini uzatarak. " Aaa, bende Daehyung! " diye karşılık verdim.
Rose(işaret ederek) : Bu Sana, yanındaki ise Seulgi, ikiside tam bir canavar. Seulgi senin düşmen için bilerek yaptı bunu.
Hoca beni tahtaya çagırdı " Hey sen, gelip kendini bize tanıtır mısın?" dedi hemen tahtaya kalktım. Sınıfa döndüm "Adım Daehyung"  dedim ve arkadan biri " sesin çıkmıyor" deyince daha yüksek bir sesle tekrar ettim "Adım Daehyung. Seul'dan yeni taşındık" tam o sırada önde oturan bir çocuğun bana bakıp gülümsediğini gördüm. Çok utandım. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyorum, ateş gibi yanıyorlardı. Neler oluyordu böyle ya!
Seulgi kaş göz işareti yapıp bana " önüne dön seni ahmak" dedi yerime geçerken. Çok fazla oluyordu bu ama!!!
Derken günüm öyle yada böyle geçti  ve aklıma takılan tek şey O Adam yani David  "UYARILMIŞTIN" VE şehir girişindeki tabelada yazan  "UZAK DUR" yazısı?!!!!!!!
     

☆☆☆Arkadaşlar zaman buldukça yazmaya çalışıyorum. Unutmayın bu ilk kitabım ve her zaman da diyorum ve yine diyecem iyi yada kötü yorumunuzu bekliyorum çünkü yorumlarınız benim için önemli ve degerlidir!!!! Oy vermeyi de unutmayın, yks ye hazırlık sürecimde bile yazmaya çalışıyorum, yeni bölümler gelmeye devam edecekkk!!!!!
SİZLERİ ÇOOK SEVİYORUM ❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JUNGKOOK ILE HAYAL ET ( JK İLE OKUL) "AŞKIN KADERİ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin