6. Coaches

158 10 0
                                    

coachesofficial: Udostępniamy fenomenalny post @selenabrown! W stu procentach zgadzamy się z jej słowami!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

coachesofficial:
Udostępniamy fenomenalny post @selenabrown! W stu procentach zgadzamy się z jej słowami!

'Czasami musisz się na chwilę zatrzymać. Odpocząć od tego wszystkiego, zwanego codzienną rutyną. Wyjedź gdzieś na parę dni albo chociaż kilka godzin. Usiądź sam nad brzegiem morza, na dzikiej plaży. Wpatrując się w fale, uderzające o brzeg, pomyśl. Zadaj sobie kilka pytań. Jaki jestem? Czy taki, jaki chciałbym być? Czy jestem zadowolony z tego, jak wygląda moje życie? Czego aktualnie potrzebuję? Czego tak naprawdę chcę? Kim jestem? Zaszyj się gdzieś sam i odpowiedz na te pytania. Twoje serce już zna odpowiedź, otwórz się na jego głos.

Brzmi banalnie, prawda? Ale jest zarazem cholernie trudne. Naprawdę, trudno pobyć samemu ze sobą. Trudno ze sobą porozmawiać. Trudno usłyszeć i zrozumieć głos serca, które przecież wie najlepiej. Jednak czasami docieramy do takiego momentu w życiu, że nie wiemy, kim jesteśmy. Gubimy się. I wtedy wsłuchanie się w swój wewnętrzny głos, jest jedynym lekarstwem. Spróbuj. Mi się udało. I teraz mogę podpowiedzieć to Tobie.

Dedykuję ten post mojemu idolowi @harrystyles. Kiedyś Ty pomogłeś mi, może teraz ja pomogę Tobie?

#listentoyourheart #beyourself #loveyourself #motivation #coach #sea'

❤selenabrown, rossbutler, zayn harriesofficial i 200 094 innych użytkowników lubi to
💬350

selenabrown: dziękuję, bardzo mi miło ❤

user1: woow, jestem pod wrażeniem

coach03: dobra jest 👏

rossbutler: dumny z Ciebie, młoda @selenabrown ❤ @harrystyles spójrz!
selenabrown: hej! Jestem tylko rok młodsza 🙄 Ale i tak dziękuję @rossbutler ❤

user5: pakuję się i wyjeżdżam.

harriesofficial: to piękne, że jesteś jedną z nas @selenabrown ❤ Mądre słowa! @harrystyles popatrz!
selenabrown: dziękuję bardzo ❤

-----
Następny będzie przełomowy!

Perfect || H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz