Yılda giderken BTS kızların ağzını yokluyordu.
sg:Yn Noldu? o kimdi? senin ilk defa korktuğunu görüyorum.
yn:Yok bişey. Sadece onu gördüğümde biraz şaşırdım.
sg:KİM Dİ O HERİF?
yn:Ba-bağırma.
mj:O unniemin çok önceden kavga ettiği kişi Unniem'e bıçak çekti. Hatta yaraladı ve ...
v:Ve?Devam et!
ms:Ta-taciz etdi.TAMAM MI?
zorla gülüyordum. Olsun sonuçta eskide kalmıştı. Ama Yoongi cok sinirlendi neredeyse ağlicakti.Bende ona sarıldım sok olmuştu.
yn:Sakin ol. Hem burada sizler varsınız. Ben o olanları unuttum bile.
sg:Tmm bak ben sakinim tamam mı?
Ve haklısın senin yanında biz varız.
herkez:Ooooo!
Birden öyle "Ooooo!" diye bağırdılar ve sg ve ben aynı anda onlara baktık ama onların yüzlerinde arsız bir sırıtıs vardı.
yn:Yaaa!Niye öyle bakıyorsunuz?
MI ve v:Hiççç!
yn ve sg:😤😒
ms:Neyse hadi eve gidelim.
.........
Eve gelmiştik ama keşke gelmeseydik BTS evi yanmıştı hemde nasıl yerle bir olmuştu. Bu demek oluyor ki bizde kalacaklar. Herkez bu duruma şaşırmıştı. yangının neden olduğunu düşünüyorduk. Ama belli değildi galiba prizlerden dolayı oldu.
.........
BTS bizim eve kalmaya gelecekti. bizde benim odamin önündeki misafir odasını hazırladık. Aslında oda değilde yurt gibiydi ama bence çok güzeldi. iki duvarda böyleydi. Bizde kalmalarını biz istemiştik.Tabiki onları öyle bırakamazdık.Ama bizim mallar onların bizde olduğunu unutmuştu bende adilik olsun diye söylemedim 😆.
Mj:Unnie suna bişey şöyle bu mal bana sürekli ben V'ye enişte demek ıstiyorum diyor.
yn:Kendi ağzınla dedin mal işte.
Ben sessiz konuşuyordum belki anlarlar diye ama bunlar bağırmaya başladı bide beni araya kattılarher zaman ki gibi .
ms:UNNIE!BENCE SEN SUGA OPPAYI SEVİYORSUN! HATTA BENCE DEĞIL KESİNLİKLE ONU SEVIYORSUN!
YN:NİYE BAGRIYORSUN?HEM ÖYLE BİŞEY YOK.SIZ BIRBIRINIZLE UGRASSANIZA.BAK GIT HAYLA V'YE ENİŞTEDEMENE IZIN VERMEDI MJ GIT ONUNLA UĞRAŞ.
MJ:Ama ben onunla ugrasamamki
jk:NİYE?
mj:Çünkü ms benim jk'te enişte dememe izin verdi ama ilk başta senin suga oppayla sevgili olman lazım.
yn:Kesinlikle süzülmemis salaksiniz.Sen bunların hepsini onların yanında dedin. Bravo!