~FİNAL~

196 8 1
                                    

Yurda gidene kadar akşam olmuştu .Ben Yoongi'yle kalacaktım .BTS asagidayken bizde odalarımıza çıkıp. kiyafetlerimizi değiştirdik. ve aşağı indik.
Biz indiğimizde sustular.Ama jimin biz aşağı indimizde bizim yanımıza gelip.Özür diledi.Aslında şaşırmadım. Bence bizi hatırlıyorlar. Neyse onlara iyi geceler diyip odaya çıkıyordum ki Yoongi benimde uykum geldi diyip arkamdan geldi.Bende ona senin uykum gelmese şaşırdım. 😞Neyse odaya çıkıp yattık.
           
       1Hafta sonra
üyelerle iyi anlaşıyoruz. Bize Hazırladıklarını söylediler. Jimin hayla ilk günkü sözleri için özür diliyor.Herkezin arası iyi kızlar hayla jk ve v yi unutmadikları için çok  mutlu bana öyle geliyor ki yakında 2 tane aşk doğacak. Tamam konuyu kendimle Yoongiye çeviriyorum. Aramız iyi ama ben biraz Yoongiyi itiyorum.Yani o bana yaklaştıkça yada 1 adım attığında ben 2 adım geri gidiyorum.Ama umarım aramız düzelir.

          1Yıl Sonra

Aradan 1 yıl geçti. Yoongi'mle artık sevgiliyiz. Bilmiyorum ama çok mutluyum .Bugün bir sürprizi varmış öyle dedi.Acaba o süpriz ne? Birkaç saat sonra gelicek ve sürprizin olduğu alana gidecektik.

                  3-4 Saat sonra
Yoongi geldi.Ve beni bir yere götüreceğini söyledi. birlikte yola çıktık.Yaklaşık 1 saat sonra araba durdu.Çok güzel bir sahil kenarı. Mumlarla kaplı bir yol.Ve en sonunda gül yapraklarıyla yapılmış bir kalp.Yanımdan ayrılıp koşarak o kalbin içine girdi ve diz çöktü .Bende onun yanına doğru gitdim.En sonunda bana.
Sg:"Hayatımın anlamı,Yaşama sebebim olurmusun ?" Dedi.
Ah~ Çok tatlı. Neyse tabiki cevabım "Evet"oldu.

BTS ILE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin