Söylediklerimin hepsi Sugayaydi.Bence hatırladı. Peki neden gittiler."Ah~ kafayı yicem".Bi dakka ben onu dışından mı söyledim. Saka gibi.
Ms:Unnie sen kafanı yeme ben eve giddimizde sana yemek yaparım onu yersin.
Ve herkez gülmeye başladı.
Yn:Komikmiydi ?😕
jk:E...Evet!
yn:Sizin gerçekten psikoloğa ihtiyacınız varmış. 😏
Rm:Ne alaka?
Yn :Boşver.Evet kendimizi tanıttığımız'a göre ben size telefon numaramı veriyorum.Siz isteğiniz zaman araya bilirsiniz.Telefon numaram*********.Tamam mı?
sg:Istedimiz zaman ?Neyi?
Yn:O sana kalmış.😑
sg:Tamam bana kalsın. 😏😏
j:Tamamda seni aradımı nolucak ki?Yada hangi konuda seni araya biliriz?
Yn:1.Beni aradınızda her ne işim varsa bırakıp yanınıza gelecem ve elimden geldigince size yardımcı olucam.2.Her türlü konuda aklınıza ne geliyorsa ki her şeyi benimle paylasa bilirsiniz.Sonuçta ben sizin psikologunuzum.Değil mi?
jm:Öyle evet psikologumuzsun ama aklımıza daha değişik şeyler gelirse sana anlata bilirmiyiz?Sonuçta erkeğiz biz.😏
Yn:Evet. Tamam anladiniza göre bu konuyu kapatıyorum.
dedim anda telefonum çaldı. Herkez telefonuma bakıyordu.
Sg:"Aşkım" kim?
yn:Arkadaşım da sanane haklısın merak etmen normal bişey demiyorum.
Telefonumu alıp kenara çekildim. Yaklaşık yarım saat beni bırakmadı. Tabi o kişi Yoon olunca bırakmıyor. Neyse telefonu kapattım .Ve Pdnim geldi.selam verdik.Ve bize BTS'in yanındaki yurtda kalicamizi söyledi.
jm:Ne gerek var?Bizimle aynı yurtta kalsınlar.
pd bize dönüp :Sizin için sıkıntı olur mu?
Ne diye bilirdik ki dilini eşşek arısı soksun jimin ! Tabiki sorun olmaz dedik.Pdnim odadan çıktı.
mj:Unnie
Ms:Unnie!
Yn:Ha!Noldu?
sg:Ne düşünüyorsun?
Yn:Suanda acaba jungsu oppa bana kızar mı diye düşünüyorum kesin öldürecek bizi!😨
Sg:O kim?
derken içeri jung-su oppa içeri girdi ve.
js:Benim neye kızar mıyım bücür?
kızlar :Eee... oppa!
js:Evet!
jm:Onlar bizimle aynı evde kalıcak artık.
js:Ne!?Hayatta olmaz katiyen izin vermiyorum!
j:Yanlız izin istiyen yok zaten.!😬
Ah~ noluyor ya oppa yapma nolur.
yn :Oppa yapma!Evet izin istiyen yok ve sende bunun bizim işimiz olduğunu biliyorsun.!!!
js:Ne?Senin işin ne?Ne yani senin işin bumu bunun için mi okudun?
Yn:Neyse gidelim.
dedim.Ve yurtda giddik .Eşyalarınızı zaten yanimizda tasımıstık.