27. (BnHA) SPOILER WARNING!

102 6 0
                                    

Mit tennél, mondanál, mikor Nighteye utolsó lélegzet vételeit veszi?

Születési hónapod:

Január: Sírva állnál Midoriya mellett, aki szintén könnyeivel küszködik, végül csak egymás vállán kezdtek el zokogni.

Február: Nem ismerted igazán, de téged is szíven érintett a jelenet. Mikor megláttad, hogy a haldokló hős rád mosolyog, a szíved mintha ketté repedt volna.

Március: Sose szeretted őt, de mivel nála dolgoztál, kénytelen voltál ott lenni. Mellé lépdeltél, és ő azt kérte nevettesd meg újra. Ezt a kérést mégsem tudtad könnyek nélkül megtenni.

Április: Zokogva ölelted őt az utolsó szívveréséig, és utánna sem voltál hajlandó elengedni őt. Közel állt hozzád, ő volt a hősőd, a legjobb barátod.

Május:
-Sajnálom... Sajnálom..
Ő egyszer megmentette az életed, de ezt sose tudtad meghálálni. A bűntudat miatt mérges voltál magadra, be se mentél hozzá. Majd a heves zokogásokat hallva rontottál be, de már természetesen későn..

Június: Nem ismerted, de el kellett kísérned Izuku-t, nehogy baromságot csináljon.

Július: All Might-tal mentél, és leginkább őt vigasztaltad. Azaz fordítva. Példaképed a halálos ágyán feküdt. Utolsó tette feléd az volt, hogy rád ruházta szent szemüvegét.

Augusztus:
-Nem halhatsz meg! Érted?! Nem teheted!
Sírtál, olyannyira hogy nyugtatót kellett beszedned. Halála után senki nem hallott felőled minimum egy hónapig, majd bosszúvággyal tele léptél az iskola területére.

Szeptember: Csak a temetésen vehettél részt, de oda is nehezen jutottál be. Osztálytársaid nyugtatgattad, mint egy szerető anya. Majd a kopórsóhoz lépve, ezt mondtad: -Mindent köszönünk...

Október: Nem bírtad lelkileg. A sok csövet és eszközt látva csak arcára simítottál, majd zokogva hagytad el a kortermet.

November: Nem ismerted, de a TV-ből is igen megráztak a vele kapcsolatos hírek.

December:
-Meg fogsz gyógyulni, ígérem. Nem szabad meghalnod, nem engedhetem meg.
Utolsó szavad nem hallhatta. Mosolyogva elhunyt, te pedig csak sokkoltan, könnyeket hullatva mellkasára áltál az ágy mellett.

Would Your Rather Where stories live. Discover now