Egy hete folyamatosan fújod az orrod, köhögsz és alig élsz. Ki sem jössz a szobàdból, az ételt úgy kell becipelniük, plusz megetetniük. Ki sajátítaná ki a gondozásod?
Válaszd valamelyiket!:
Injekcióstű
Spatula
Hordágy
Nővérruha
SzikeInjekcióstű: Castle J még a légzéseid számát is papírra írná, sőt! Felvenné annak ritmusát, és egy rap szöveget írna hozzá.
Spatula: Minjae mint egy anyuka, hozná neked a finom, forró leveseket, csak hogy hamarabb meggyógyulj. Amikor nem tudsz aludnj, a hangjával ringatna álomba, és ébren őrizne éjszaka is.
Hordágy: Huijun ha csak rosszul vennéd a levegőt, ha csak egy rossz arckifejezést látna rajtad, fejvesztve rohangálna minden gyógyszert összekapkodva, hogy semmi bajod ne legyen. Persze a végén a többiek nyugtatgatnák, hogy csak megfáztál, nem a halálos ágyadon vagy.
Nővérruha: BIC-nak nem az erőssége a gyógyítás, de érzései feléd lángolnak. Kábult vagy, azt se tudod, hogy hány ujjad van egy kezeden. Ha valaki belép a szobába ő átölel téged, és addig morog a többiekre, míg el nem mennek onnan. Ezek után, mint titkolt birtoklod, a fürdőbe cipelne, és megmosná hajad és tested. Betegen sincs nyugtod...persze semmi rosszat nem tenne! Remélhetőleg..khm..
Szike: Win-nek a létezésétől is már jobb kedved van. Elég ha csak rád mosolyog, és te azonnal úgy érzed, hogy te vagy a világon a legegészségesebb ember. Persze míg hangjával a koporsódba nem küld.